میترا حجازی‌پور در گفتگو با برنا:

درایت و کارآمدی دکتر سلطانی‌فر، زمینه‌ساز موفقیت‌های ورزش بانوان بود

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۵:۳۰:۰۶
کد خبر: ۶۰۰۱۲۹
عضو تیم ملی شطرنج ایران گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتخاب مجدد دکتر سلطانی‌فر به انتخاب به جای دکتر روحانی اعتماد کنند و با رای بالا ایشان را راهی وزارت ورزش و جوانان کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میترا حجازی‌پور بانوی شطرنج‌باز تیم ملی ایران درخصوص انتخاب مجدد دکتر مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از سوی دولت دوازدهم صحبت کرد.

حجازی‌پور در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: ورزش کشور در چهار سال گذشته حال و روز خوبی داشت و در خیلی از رشته‌ها شاهد افتخارآفرینی و بروز استعدادهای خوب بودیم. این اتفاقات قطعا با انجام برنامه‌ریزی منسجم بود و همچنین وجود مدیران شایسته که توانستند در این خصوص زمینه‌سازی کنند. خیلی از این موفقیت‌ها در یک سال گذشته به دست آمد و در زمان حضور دکتر سلطانی‌فر که با وجود فرصت کمی هم که داشتند ولی با درایتی که به خرج دادند اقدامات بسیار خوبی را برای ورزش کشور بخصوص بانوان رقم زدند.

وی افزود: حالا که ورزش در راستای موفقیت قدم برداشته و خیلی از فدراسیون‌ها به انسجام خوبی رسیده‌اند شایسته است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتخاب مجدد دکتر سلطانی‌فر به انتخاب به جای دکتر روحانی اعتماد کنند و با رای بالا ایشان را راهی وزارت ورزش و جوانان کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز