رضا قاسمی در گفتگو با برنا:

توجه سلطانی‌فر به ورزش‌های پایه قابل ستایش است/ نمایندگان مجلس با رای بالا وزیر انتخابی را راهی وزارتخانه کنند

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۶:۰۶:۰۶
کد خبر: ۶۰۰۱۳۷
دوومیدانی کار تیم ملی ایران گفت: یکی از اولویت‌های کاری دکتر سلطانی‌فر رسیدگی به ورزش‌های پایه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا قاسمی دوومیدانی‌کار المپیکی ایران درخصوص انتخاب مجدد دکتر مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از سوی دکتر روحانی صحبت کرد.

قاسمی در گفتگو با خبرنگار برنا با تمجید از این انتخاب توسط رییس‌جمهور گفت: جای خوشحالی دارد که دکتر روحانی با انتخاب به جا شخصی را به عنوان وزیر ورزش انتخاب کردند که از هر لحاظ شایستگی برای این منصب را دارد و می‌تواند در این وزارتخانه مهم بهترین عملکرد را داشته باشد. ایشان در سال آخر دولت یازدهم با به کارگیری از افراد با تجربه اتفاقات خوبی را برای ورزش کشور محک زدند.

وی در ادامه افزود: تقریبا در همه جهان به ورزش پایه بخصوص دوومیدانی توجه ویژه می‌شود ولی متاسفانه در سالیان گذشته به خاطر نگاه‌هایی که وجود داشت ورزش دوومیدانی مغفول واقع شده بود و از این‌رو ما از خیلی مدال‌هایی که در میادین بین‌المللی توزیع می‌شد دور بودیم. یکی از اولویت‌های کاری دکتر سلطانی‌فر رسیدگی به ورزش‌های پایه بود و بعد از المپیک ریو اولین کاری که ایشان انجام داد دستور داد ستادی برای رسیدگی به ورزش‌های پایه تشکیل شود و با برنامه‌ریزی که توسط وزارت ورزش و فدراسیون‌ها صورت گرفت امیدوارم هستیم که در آینده نزدیک کشورمان نیز بتواند سهم خوبی از مدال‌های جهانی و المپیکی داشته باشد.

دوومیدانی‌کار تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتخاب مجدد دکتر سلطانی‌فر اجازه دهند که ورزش‌های پایه که تا به امروز مورد بی‌مهری واقع شده بودند به جایگاه اصلی خود دست پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز