فریبا محمدیان در گفتگو با برنا:

سلطانی‌فر از ورزش بانوان حمایت می‌کند/ گلف زنان به پیشرفت خوبی رسیده است

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۷:۳۴
کد خبر: ۶۰۰۶۱۶
سلطانی‌فر از ورزش بانوان حمایت می‌کند/ گلف زنان به پیشرفت خوبی رسیده است
معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان گفت: گلف از رشته‌های ورزشی است که توانسته در حوزه بانوان به درخشش خوبی برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبا محمدیان، معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان از دومین روز  مسابقات قهرمانی بانوان گلف کشور بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: نگاه وزارت ورزش و جوانان به رشته‌های ورزشی حرفه‌ای و منطقی است. گلف از رشته‌های ورزشی است که توانسته در حوزه بانوان به درخشش خوبی برسد.

محمدیان ادامه داد: رشته ورزشی گلف با برنامه‌های بلندمدت توانست روند رو به رشدی را در پیش بگیرد. گلف باید به حدی برسد تا در مرحله نخست در قاره آسیا و در نهایت دنیا با توانایی‌های رشته گلف آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون گلف از نیروی خوبی برخوردار است و می‌تواند به این روند رشد خود ادامه دهد، افزود: وزارت ورزش و جوانان با نظارت بر عملکرد فدراسیون گلف به این باور رسیده است که این رشته ورزشی می‌تواند در آینده نزدیک در منطقه حرفی برای گفتن داشته باشد.

محمدیان با تاکید بر اینکه برای دریافت سهمیه در المپیک نیاز است که زیر ساخت‌های لازم این رشته ورزشی در سراسر کشور شکل گیرد، اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان برای ایجاد تجهیزات و زیر ساخت‌های لازم حمایت خواهد کرد تا در آینده بتوانیم در رقابت‌های المپیک به سهمیه برسیم اما تجهیزات مورد نظر به اسپانسرهای خوبی نیاز دارد.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، درباره حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از حوزه بانوان گفت: به عنوان کارشناس ورزشی معتقدم سلطانی‌فر توانست در این مدت کوتاه حمایت‌های خوبی از رشته ورزشی انجام دهد و جلوتر از همه به امور بانوان توجه داشته‌اند و در این مدت بانوان ایرانی توانستند به عملکرد خوبی دست پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز