هفته چهارم لیگ برتر، پرسپولیس-سیاه‌جامگان؛

بدل میلان در تهران/ یاران پروفسور به دنبال تثبیت صدرنشینی

۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۵:۰۶:۰۶
کد خبر: ۶۰۰۶۲۴
بدل میلان در تهران/ یاران پروفسور به دنبال تثبیت صدرنشینی
تیم پرسپولیس در چهارمین بازی خود در فصل جدید مقابل شاگردان میثاقیان صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در اولین بازی از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امشب دو تیم پرسپولیس و سیاه‌جامگان از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان برانکو در حالی در هفته چهارم به مصاف نماینده مشهد خواهند رفت که از سه بازی گذشته خود 9 امتیاز را ذخیره کرده و با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته‌اند. سرخ‌پوشان تنها تیم 9 امتیازی لیگ هستند و پیروزی در این بازی به نحوی می‌تواند صدرنشینی آنها را مستحکم‌تر کند. پرسپولیس در سه بازی گذشته نشان داد نسبت به فصل گذشته تیم باطراوت‌تری دارد و با انجام بازی روان دو برد خارج از خانه و یک برد خانگی را به دست آورد. مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس در بازی روز گذشته موفق شد دو بار دروازه نفت را باز کند و این بهترین خبر برای هواداران این تیم خواهد بود که آقای گل دو فصل اخیر لیگ بازهم در این فصل پایش به گلزنی باز شد و می‌تواند برای تیمش مثمرثمر باشد.

زوج طارمی و منشا در این فصل زوج ایده‌آلی برای سرخ‌پوشان خواهد ساخت و با توجه به بازی‌سازهای خوبی که این تیم دارد درصورتی که به درستی تغذیه شوند آمار گلزنی پرسپولیس بازهم بالا خواهد رفت. خبر خوب دیگر برای این تیم بازگشت سیدجلال حسینی است که بعد از چند هفته مصدومیت در لیست برانکو قرار گرفت. از آنجا که حاشیه و حاشیه‌سازی یکی از نکاتی است که همواره با فوتبال بخصوص دو تیم سرخابی همراه بوده، این بار نوبت به کمال کامیابی‌نیا رسید که بعد از اعتراضاتی که داشت توسط برانکو از لیست 18 نفره کنار گذاشته شود. باید دید با توجه به اینکه این بازیکن که نقش مهمی در قهرمانی سال گذشته پرسپولیس داشت در نهایت تکلیفش با سرمربی به کجا خواهد رسید.

در طرف مقابل سیاه‌جامگان نیز شرایط بدی در جدول رده‌بندی ندارد و از سه بازی گذشته خود یک برد، یک باخت و یک تساوی در کارنامه دارد و فعلا در جایگاه هفتم قرار گرفته است. این بازی خارج از خانه برای میثاقیان و شاگردانش حائز اهمیت است چراکه اگر بتوانند از تهران با امتیاز برگردند به ادامه راه امیدوارتر خواهند بود. حضور حسین بادامکی، حمیدرضا علی‌عسگر و روح‌الله سیف‌الهی در ترکیب سیاه‌جامگان که هر سه بازیکن سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند می‌تواند به جذابیت‌های این بازی کمک کند. بادامکی که در سه بازی گذشته نیز عملکرد خوبی داشته و موفق به گلزنی نیز شده یکی از پایه‌های اصلی میثاقیان در این فصل است و در مقابل سرخ‌پوشان نیز همواره با انگیزه به میدان رفته است. تیم پرسپولیس در این بازی با لباس اول خود به میدان خواهد رفت و تیم سیاه‌‌جامگان نیز با پیراهن اول خود که شباهت زیادی به لباس آث میلان دارد به میدان خواهد رفت.

بشار رسن و کمال کامیابی‌نیا دو بازیکن پرسپولیس در این بازی غایب خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز