مسابقات بین‌المللی بدمینتون بلغارستان؛

پیروزی تیم دونفره ایران

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۳:۲۷
کد خبر: ۶۰۰۷۰۴
پیروزی تیم دونفره ایران
دومین روز مسابقات بین المللی بدمینتون بلغارستان از امروز با پیروزی تیم دونفره ایران در سالن اختصاصی شهر صوفیه پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در رقابتهای دونفره مردان امیر جباری و مهدی انصاری دو ملی پوش رده سنی جوانان بدمینتون برابر حریفان بلغاری خود به پیروزی دست یافتند و اما دیگر ملی پوشان کشورمان در رقابتهای خود با شکست برابر حریفان خود از دور رقابتهای یک نفره و دونفره کنار رفتند.

امیر جباری و مهدی انصاری در رقابتهای دونفره تیمی به مصاف تیم دونفره بلغارستان که تیم دونفره اول بزرگسالان بلغارستان است، رفتند و این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود خاتمه دادند و راهی مرحله بعد شدند.

در ادامه این رقابتها و در مسابقات یک نفره بانوان، ثریا آقایی به مصاف بدمینتون باز دانمارک رفت که این دیداردر پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود بازیکن دانمارک به پایان رسید و آقایی از دور رقابتهای یک نفر بانوان حذف شد.

سارا دلاوری در رقابتهای یک نفره بانوان به مصاف بدمینتون باز آلمان که دارای سید یک جدول است رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد و از دور رقابتهای یک نفره بانوان نیز حذف شد. هدیه شمس نیز در دیدار خود به مصاف بدمینتون باز ترکیه رفت و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به بازیکن ترکه واگذار کرد و وی نیز از دور رقابتهای یک نفره بانوان کنار رفت.

در رقابتهای دونفره مردان، سروش اسکندری و آرمین زکی زاده برابر تیم دونفره بلغارستان به میدان رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم دونفره بلغارستان به پایان رسید و بدین ترتیب تیم دونفره اسکندری وزکی زاده نیز از این رقابتها حذف شدند. امیر جباری و مهدی انصاری فردا (چهارشنبه) با تیم دونفره فرانسه به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات بین المللی بدمینتون بزرگسالان بلغارستان در روزهای بیست و سوم الی بیست و ششم مرداد ماه جاری با شرکت بازیکنان ۳۶ کشور جهان در شهر صوفیه بلغارستان در قسمت یک نفره، دونفره و تیمی مردان و زنان برگزار می شود.

نظر شما
پرونده ویژه