نیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار برنا:

سلطانی‌فر بهترین گزینه برای هدایت ورزش کشور در دولت دوازدهم است/ نمایندگان مجلس به انتخاب دکتر روحانی اعتماد کنند

۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۰۱۵۳۸
عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر سلطانی‌فر در این مدت اتفاقات بسیار خوبی برای ورزش ایران رقم خورده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نیما عالمیان، عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران، درخصوص انتخاب دکتر مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دولت دوازدهم صحبت کرد.

عالمیان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به این انتخاب از سوی دکتر روحانی اظهار داشت: یکی از اتفاقات مهم در دولت یازدهم رشد و پیشرفت ورزش در بسیاری از رشته‌ها بود و از این‌رو توانستیم در ورزش قهرمانی جایگاه خوبی را در جهان و آسیا کسب کنیم. به طور مثال در المپیک ریو تیم ملی تنیس روی میز ایران توانست با سه پینگ‌پنگ‌باز در این رقابت‌ها حضور پیدا کند و این شروع موفقیت برای رشته تنیس روی میز خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر سلطانی‌فر در این مدت اتفاقات بسیار خوبی برای ورزش ایران رقم خورده و حالا که بازهم شاهد حضور ایشان در کابینه دولت دوازدهم هستیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حمایت قاطع خود از دکتر سلطانی‌فر مسیر پیشرفت ورزش را همچنان هموار نگه دارند. ایشان با استفاده از تجارب مدیریتی که از قبل با خود داشتند سبب خیر و برکات زیادی برای ورزش کشور بوده‌اند و در چهار سال دوم این موفقیت‌ها با حضور ایشان بیشتر نیز خواهد شد.

نظر شما