در المپیک بعدی شانس بسیار بالایی خواهیم داشت؛

احمدی: دکتر سلطانی‌فر به ورزش بانوان اعتماد تزریق کرد

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۸:۳۰
کد خبر: ۶۰۱۹۰۶
بانوی قهرمان تیراندازی کشورمان می گوید وزیر ورزش و جوانان در هشت ماه گذشته نشان داد هیچ تفاوتی بین ورزش زنان و مردان قائل نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهه احمدی در خصوص توجه خاص وزیر ورزش و جوانان به ورزش بانوان گفت: در هشت ماه گذشته دکتر سلطانی فر، هم در مصاحبه ها و هم در عمل نشان داد نگاه ویژه به ورزش بانوان دارد. تمام مدیران قبلی از عدم تفاوت بین بانوان و آقایان حرف زدند ولی ایشان از توجه بیشتر به ورزش بانوان گفتند که نگاه نویی بود.

قهرمان بانوی تیراندازی کشورمان افزود: چندی پیش که مجمع انتخاباتی رییس فدراسیون تیراندازی برگزار شد وزیر ورزش و جوانان رسما گفتند که از تیراندازی بانوان مدال المپیک می خواهند و این اعتماد و اعتقاد به بانوان در جامعه ورزش انعکاس پیدا خواهد کرد و به ما تزریق می شود و شک ندارم که در المپیک بعدی شانس بسیار بالایی خواهیم داشت.

احمدی در خصوص انتظارات جامعه ورزش از دکتر سلطانی فر در 4 سال آینده گفت: امیدواریم مجلس با دادن رای اعتماد به وزیر ورزش و جوانان این اجازه را بدهد تا برنامه بلندمدت سلطانی فر برای 4 سال آینده ورزش اجرا شود. توجه به ورزش همگانی به ویژه بانوان خیلی مسائل مثبتی در پی دارد و می تواند باعث الگوسازی در جامعه شود تا جوانان و نوجوانان زیادی قدم به راه ورزش بگذارند.

قهرمان تیراندازی کشورمان در پایان گفت: رشته هایی مثل تیراندازی که هیچ ممنوعیت و محدودیتی برای حضور بانوان ندارد نگاه ویژه ای را می طلبد و مطمئن هستم با نوع نگرش خاصی که دکتر سلطانی فر دارند هیچ تبعیضی بین بانوان و آقایان در ورزش قائل نخواهند شد.

نظر شما