در دیدار با آزادگان وزارت ورزش و جوانان؛

سلطانی‌فر: آزادگان سرمایه گرانبهای نظام و کشور هستند

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴:۴۲
کد خبر: ۶۰۳۵۲۵
سلطانی‌فر: آزادگان سرمایه گرانبهای نظام و کشور هستند
وزیر ورزش و جوانان گفت: وجود آزادگان در وزارتخانه یک سرمایه عظیم و گرانبهاست و در امور مختلف باید از آنان به درستی استفاده شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر سلطانی فر عصر امروز در دیدار با رزمندگان آزاده وزارت ورزش و جوانان وجود 231 آزاده این وزارتخانه در سراسر کشور را یک گنجینه ارزشمند دانست و گفت: اگر به من بگویند چند روز خوب در زندگی خود را نام ببرم اول از آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد 1361 و بعد، از روز بازگشت آزادگان به کشور نام می برم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در زمان بازگشت آزادگان، معاون استاندار همدان بودم و برای استقبال از فرزندان تاریخ ساز کشور به مرز رفتیم. آن روز به معنی واقعی تمام ایران می خندید.

دکتر سلطانی فر افزود: بعد از حدود 200 سال شکست در جنگ های محتلف و خسران زیادی که کشور دید، پیروزی بزرگ ایران در جنگ 8 ساله علیه عراقی که از 40 کشور بزرگ دنیا حمایت می شد بسیار مهم بود و دستاورد آن حاکم شدن روحیه ایثار و فداکاری در جامعه بود که امروز همین روحیه پشتوانه بسیار خوبی برای نظام است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه پیروزی در جنگ تحمیلی را نشان اقتدار نظامی ایران دانست و گفت: در کنار این اقتدار نظامی پیروزی در برجام و مذاکرات با گروه 5+1 اقتدار سیاسی کشور را به رخ دنیا کشاند که اعتقاد دارم نسل های آینده از این دو پیروزی و دستاورد مهم نظامی و سیاسی قضاوت بهتر و افتخار آمیزی خواهند داشت و به دوره طلایی 8 ساله جنگ تحمیلی افتخار خواهند کرد.

دکتر سلطانی فر افزود: از 9 ماه گذشته عزم خود را جزم کردیم تا با کمک همه دلسوزان مشکلات وزارتخانه را مرتفع کنیم و منابع و امکانات بیشتری برای ورزش و جوانان فراهم کنیم. وجود آزادگان در وزارتخانه یک سرمایه عظیم و گرانبهاست و در امور مختلف باید از آنان به درستی استفاده شود.

در این دیدار همچنین محمد خرم مشاور وزیر در امور ایثارگران ضمن تشکر از توجه ویژه دکتر سلطانی فر به امور ایثارگران گزارشی از اقدامات این وزارتخانه در امور ایثارگران ارائه داد و از توجه خاص به رزمنده ها در قانون ششم توسعه تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز