بردن استقلال در تهران کار ساده ای نبود؛

مهاجری: نسبت به ناراحتی منصوریان بی تفاوت نیستم/ پرسپولیس هم مثل استقلال بود

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۱:۴۰
کد خبر: ۶۰۳۶۰۰
مهاجری: نسبت به ناراحتی منصوریان بی تفاوت نیستم/ پرسپولیس هم مثل استقلال بود
سرمربی تیم فوتبال پدیده، گفت: من بی‌تفاوت نیستم. منصوریان هم همکار من است. این اتفاق می‌تواند برای ما هم بیفتد و پارسال هم رخ داد ولی مدیران پشت من ایستادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال پدیده، پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: جا دارد یک خسته نباشید به تیمم بگویم. با توجه به فرصت کم بین این بازی و بازی قبلی، خوشبختانه بازیکنان توانستند اعتبار ما را حفظ کنند. بردن استقلال در تهران کار ساده ای نبود ولی بازیکنانم فعل خواستن را صرف کردند.

او افزود: خوشحالم که بازی را بردیم و گلی هم نخوردیم. امیدوارم این پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا ببرد. من آدم بی جنبه ای نیستم ولی متاسفانه در شهر ما مطالبی علیه ما مطرح بود و می‌گفتند ما بازیکنان خوبی نگرفته‌ایم. ولی امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که آیا منصوریان در آخر بازی حرف خاصی به او زد، گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. زحمات مربیان دیدن نمی‌شود ولی با یک شکست همه کارهای مربی از بین می‌رود. برد همه‌اش مال مربیان نیست ولی باخت همه‌اش را می‌اندازند گردن مربی. احساس منصوریان را درک می‌کردم. استقلالی‌ها پارسال هم این شرایط را تجربه کردند و پرسپولیس هم دو سال قبل اینگونه بود. با ۵ بازی نمی‌شود سرنوشت یک تیم را به صعود و سقوط گره زد. من به منصوریان خسته نباشید می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای سه امتیاز وارد زمین شد، گفت: ما همیشه دنبال زیبایی فوتبال هستیم. شاید یک امتیاز هم ما را به لحاظ روانی حمایت کند ولی ما را اقناع نمی‌کرد. می‌شد هفته قبل هم با بازی تدافعی نتیجه را حفظ کنیم. ما باید اجازه دهیم تماشاگران از فوتبال لذت ببرند. ما برده‌ایم و تفکرمان از ابتدا فوتبال زیبا بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم. ۴ امتیاز مفت را تا الان از دست داده‌ایم.

مهاجری در پاسخ به این سوال که چرا چهره اش خوشحالی خاصی را نشان نمی دهد و آیا بخاطر منصوریان ناراحت است، عنوان کرد: من بی‌تفاوت نیستم. منصوریان هم همکار من است. این اتفاق می‌تواند برای ما هم بیفتد و پارسال هم رخ داد ولی مدیران پشت من ایستادند. منصوریان را مدیران استقلال حتما می‌شناختند که با او تمدید کردند. با ۴-۵ هفته نمی‌شود چیزی گفت. شما هفته ۱۵ جدول را نگاه کنید و جابه‌جایی‌ها را ببینید. من از برد تیمم خوشحالم ولی دوست دارم بازیکنانم باور کنند که می توانند. ما چهار گل به سپاهان هم زدیم ولی باید این روند را استمرار دهیم.

نظر شما