رضا سیم‌خواه در گفتگو با برنا:

گزینه‌ای بهتر از اشکانی در حال حاضر نداریم/ حذف قادریان ناباورانه بود

۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۴:۳۹
کد خبر: ۶۰۳۷۸۰
گزینه‌ای بهتر از اشکانی در حال حاضر نداریم/ حذف قادریان ناباورانه بود
کشتی‌گیر سابق تیم ملی فرنگی گفت: قبل از اعزام تیم به مسابقات کسی توقع مدال طلا نداشت ولی باید بعضی از کشتی‌گیران ما نتایج بهتری را کسب می‌کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا سیم‌خواه کشتی‌گیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص عملکرد تیم ایران در رقابت‌های جهانی فرانسه صحبت کرد.

سیم‌خواه در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به نایب قهرمانی ایران در این مسابقات اظهار داشت: عملکرد فرنگی‌کاران ما در مجموع راضی کننده بود هرچند در بعضی اوزان ما می‌توانستیم نمایش بهتری داشته باشیم و مدال کسب کنیم. حذف قادریان ناباورانه بود و این کشتی‌گیر خوب تیم ملی می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد و اینکه در دور اول از رقابت‌ها کنار رفت جای تاسف دارد. البته می‌توان کاهش وزن را یکی از دلایل اصلی برای نتیجه نگرفتن این کشتی‌گیر عنوان کرد ولی انگیزه نیز در چهره قادریان دیده نمی‌شد.

وی در ادامه افزود: در 120 کیلوگرم نیز برخلاف اینکه صداوسیما اعلام کرد قرعه نامناسبی به کشتی‌گیر ما خورده ولی به نظر من بهترین قرعه برای ما رقم خورد و با توجه به گروه سختی که در طرف مقابل بود نماینده سنگین‌وزن ما می‌توانست از گروه خود صعود کند و حتی به مدال برسد. هرچند که قبل از اعزام تیم به مسابقات کسی توقع مدال طلا نداشت ولی باید بعضی از کشتی‌گیران ما نتایج بهتری را کسب می‌کردند.

فرنگی‌کار سابق تیم ملی درخصوص اعتراضی که سعید عبدولی به داوری این رقابت‌ها داشت، تصریح کرد: نسبت به رقابت‌های جهانی قبل و المپیک‌ها در این دوره از مسابقات داوری‌ها بسیار مطلوب‌تر بود و خیلی کمتر اعمال نفوذ شد. بازیکنان ما باید این را مورد توجه داشته باشند که ناکامی‌های خود را همیشه نباید به گردن داورها انداخت و از عبدولی انتظار بیشتری می‌رفت.

سیم‌خواه درخصوص نفراتی که به تیم ملی دعوت شده‌اند اظهار داشت: بعضی‌ها اعتقاد دارند که تیم ملی جوان است و باید وقت بیشتری به آنها داده شود در حالی که اگر به تیم‌های دیگر کشورها نیز نگاه کنیم دیگر همه تیم‌ها جوان شده‌اند. تیم به نوعی سوخته شده و احتیاج دارد بازنگری اساسی شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که عملکرد اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی چطور بوده، خاطرنشان ساخت: یک بعد کادر مربیگری ما به بعد فنی برمی‌گردد و بعد دیگر درخصوص مدیریت است که باید دید این دو موضوع به چه نحوی اجرا می‌شود. بنده در جریان نیستم که از لحاظ فنی تیم به چه صورت اداره می‌شود ولی در حال حاضر گزینه‌ای بهتر از اشکانی برای تیم ملی نداریم و باید دید در آینده روند پیشرفت فرنگی‌کاران به چه صورت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز