آغاز مسابقات دسته ۲ با حضور ۹ تیم؛

توکلی: حضور چشمگیر جوانان از نقاط قوت رقابت‌های دسته یک بود

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۳:۰۴
کد خبر: ۶۰۵۳۶۵
سرپرست رقابت های قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان گفت: نیروها و استعدادهای خوبی در سراسر کشور حضور دارند و باید آنها را هدایت و در قالب تیم های استانی به مسابقات اعزام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیلی توکلی، سرپرست رقابت های قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان در درسته یک،  ضمن ابراز خرسندی از روند برگزاری این مسابقات گفت: چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور، یادواره شهید حججی، از دوم تا چهارم شهریور ماه در دسته یک و با حضور 8 تیم برگزار شد و مسابقات دسته دو نیز از امروز، پنجم شهریور ماه، با حضور 9 تیم آغاز می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: به نسبت دوره های گذشته از نظر تعداد تیم ها شاهد ریزش بودیم و در این خصوص از همه هیات های استانی درخواست می شود نسبت به حمایت تیم های والیبال نشسته بانوان اهتمام بیشتری داشته باشند . چرا که نیروها و استعدادهای خوبی در سراسر کشور حضور دارند و باید آنها را هدایت و در قالب تیم های استانی به مسابقات اعزام کرد.

سرپرست مسابقات افزود: اگرچه از نظر کمیت با ریزش مواجه بودیم اما از نظر کیفیت شاهد نمایش بازی های خوبی بودیم و همین طور نقطه ی قوتی که می توان به آن اشاره کرد، حضور پر رنگ جوانان در تیم ها بود. به ویژه اینکه کلیه ی تیم ها موظف بودند سه بازیکن متولد 76 به بعد در ترکیب خود داشته باشند و در غیر این صورت از مجموع 12 بازیکن آنها کاسته می شد. رقابت ها با حضور 5 داور مهمان از استان های مختلف و 4 داور از تهران بدون هیچ مشکل خاصی و در نهایت دقت انجام شد و جا دارد از زحمات کادر داوری تشکر کنم.

توکلی تصریح کرد: در این چند روز هر کس از بیرون وارد سالن می شد تصور می کرد با جمعیت زیادی روبرو خواهد شد، در صورتی که این شور و شوق ما حصل حضور تعداد کمی از ورزشکاران و تماشاچیان بود اما آنقدر با اشتیاق بازی می کردند ک انرژی های خوب آنها از بیرون سالن هم حس می شد. این نشان دهنده ی تاثیر مثبت ورزش و فعالیت های گروهی است که می تواند در نهایت به بهتر زیستن افراد دارای معلولیت کمک کند.

سرپرست مسابقات دسته یک در پایان افزود: خوشحالم که خانم سلیمانی دوباره در کسوت سرمربی تیم ملی به خانواده ی ورزش جانبازان و معلولین پیوستند و طی این چند روز بازی ها را از نزدیک دنبال می کردند وهمه ی ما وظیفه داریم به ایشان برای رسیدن به اهدافی که انجمن و فدراسیون برای تیم ملی والیبال نشسته بانوان در نظر گرفته اند، کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز