محسن کاوه در گفتگو با برنا:

حق کشتی ایران، قرار گرفتن در جایگاه نهم نیست/ فدراسیون روش خوبی را برای مسابقات فرانسه در نظر نگرفت

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۶:۳۰:۰۶
کد خبر: ۶۰۵۴۰۲
حق کشتی ایران، قرار گرفتن در جایگاه نهم نیست/ فدراسیون روش خوبی را برای مسابقات فرانسه در نظر نگرفت
پیشکسوت کشتی کشور گفت: کادر فنی اگر روش بهتری برای این مسابقات پیاده می‌کرد نتایج نسبتا بهتری به دست می‌آوردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن کاوه پیشکسوت کشتی کشور و سرمربی سابق تیم ملی ایران درخصوص عملکرد آزادکاران ایران در مسابقات جهانی فرانسه صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: همه خانواده کشتی از نتایج به دست آمده ناراحت هستند. چه من که سالهاست در این ورزش حضور دارم و چه آحاد مردم که ورزش کشتی را با جان و دل نگاه می‌کنند از نتیجه‌ای که حاصل شده به هیچ عنوان رضایت ندارند و توقع داریم که در اسرع وقت علت کسب این نتایج ضعیف مشخص شود.

وی در ادامه افزود: توصیه من به فدراسیون کشتی و کادر فنی این است که با بررسی نتیجه به دست آمده سعی کنند ذهنیت‌ها روشن شود که اگر این کار صورت بگیرد در سال‌های بعد بازهم شاهد موفقیت کشتی‌گیران خواهیم بود. درخصوص ناکامی کشتی آزاده صحبت‌هایی از سوی فدراسیون صورت می‌گیرد که واقعیت ندارد و باید عوامل واقعی در کسب این نتیجه را پیدا کنیم. فدراسیون با کارشناسانی که قبول دارد جلساتی را برگزار کند و مشکلات را مورد بررسی قرار بدهد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی کشورمان ادامه داد: مشکل اصلی استراتژی است که در تیم پیاده شده و برای این مسابقات در نظر گرفته بودند. باید ببینیم نفراتی که به تیم ملی راه پیدا کردند چه برنامه‌ای در 6 ماه گذشته برای آنها در نظر گرفته شده است. از بعضی کشتی‌گیران در یک سال گذشته بسیار کار کشیدیم و برعکس نصف دیگر بهای زیادی به آنها داده نشده و از این رو تیم تعادل نداشت. یدالله محبی کشتی‌گیر خوبی است که می‌توانست در فرانسه عملکرد بهتری داشته باشد ولی از آنجا که در مسابقات قبل از او زیاد استفاده نشده بود تجربه لازم برای این مسابقات را نداشت. اگر به محبی و اطری در کرمانشاه فرصت داده می‌شد قطعا در فرانسه نتیجه درخشان‌تری می‌گرفتند.

کاوه خاطرنشان ساخت: کادر فنی اگر روش بهتری برای این مسابقات پیاده می‌کرد نتایج نسبتا بهتری به دست می‌آوردیم. حق کشتی ما خیلی بیشتر از قرار گرفتن در جایگاه نهم است. قبل از اعزام تیم همه عوامل فدراسیون اعلام می‌کنند که تیم جوان است و بی‌تجربه درصورتی که اگر میانگین سنی کشتی‌گیران را نگاه کنیم نسبت به تیم‌های دیگر خیلی بالاتر هستیم و اکثر ملی‌پوشان ما بالای 27 سال هستند. جوانگرایی معنای خاص خود را دارد و فدراسیون کشتی باید به این موضوع توجه بیشتری می‌کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز