فرزانه فصیحی در گفتگو با برنا:

اسمم را در لیست نهایی ندیدم شوکه شدم/ فدراسیون دوومیدانی درخصوص انتخاب ملی‌پوشان سلیقه‌ای عمل می‌کند!

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۶:۰۶:۰۳
کد خبر: ۶۰۶۲۵۰
اسمم را در لیست نهایی ندیدم شوکه شدم/ فدراسیون دوومیدانی درخصوص انتخاب ملی‌پوشان سلیقه‌ای عمل می‌کند!
عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان گفت: رکوردی که از خودم به جا گذاشتم جزو بهترین رکوردهاست و حتی تا ورودی جهانی فاصله کمی داشتم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزانه فصیحی دوومیدانی‌کار تیم ملی ایران درخصوص دعوت نشدنش به تیم ملی برای حضور در رقابت‌های داخل سالن آسیا صحبت کرد.

فصیحی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: بعد از اینکه اسامی نهایی دوومیدانی‌کاران اعزامی به مسابقات داخل سالن آسیا از سوی فدراسیون اعلام شد ما چند نفر از ملی‌پوشان که اسامی مان در لیست نبود شوکه شدیم. با توجه به اینکه قبلا از سوی فدراسیون اعلام شده بود که یک رکوردگیری برای این مسابقات برگزار خواهد شد ولی متاسفانه هیچ رقابت انتخابی برگزار نشد و فدراسیون در این خصوص کاملا سلیقه‌ای عمل کرد.

وی در ادامه افزود: جای تعجب است که چرا با توجه به اینکه من رکورددار دوی 60 متر داخل سالن با زمان 7.35 هستم ولی نباید به این مسابقات اعزام شوم. با اعلام لیست نهایی تیم ملی مشخص شد که فدراسیون فقط دو خانم را به این مسابقات اعزام خواهد کرد.

بانوی دونده ایران در پاسخ به این سوال که چرا به مسابقات ترکمتستان اعزام نمی‌شود تصریح کرد: متاسفانه فدراسیون پاسخ قانع کننده‌ای در این خصوص نمی‌دهد و آقای کیهانی نیز جوابگو نیست. تنها دلیلی که عنوان کرده‌اند این است که به خاطر نتیجه نگرفتن در مسابقات کشورهای اسلامی که در باکو برگزار شد ما حق حضور در این مسابقات را نداریم. در صورتی که من در مسابقات باکو در ماده 100 متر شرکت کردم، ولی در مسابقات ترکمنستان در ماده 60 متر که ماده تخصصی خودم است و در آن رکوردار هستم می‌خواستم مسابقه دهم. رکوردی که من از خودم به جا گذاشتم جزو بهترین رکوردهاست و حتی تا ورودیجهانی فاصله کمی داشتم.

فصیحی خاطرنشان کرد: با توجه به تخصصم در ماده 60 متر اگر از من حمایت می‌شد و به مسابقات ترکمنستان اعزام می‌شدم قطعا می‌توانستم افتخارآفرینی کنم. یکی از بزرگترین شانس‌های ورزشی از من گرفته شد و مشخص نیست تا چند سال بعد بتوانم در این مسابقات حضور داشته باشم یا خیر. با روی کار آمدن دولت دکتر روحانی امید زیادی در دل بانوان ورزشکار زنده شد که بتوانند شایستگی‌های خود را نشان دهند و اگر منصفانه نگاه کنیم در چهار سال گذشته نیز در رشته دوومیدانی با برنامه‌ریزی که انجام شد بانوان ما توانستند افتخارآفرینی خوبی انجام دهند. حالا که ما با کمک فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان با تلاش و پشتکار خود را به مرز آمادگی رسانده‌ایم نباید در این مقطع که می‌توانیم بازهم افتخارآفرینی کنیم اینگونه ما را از تیم ملی کنار بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز