محسن کاوه در گفتگو با برنا:

وزارت ورزش حق داشت درخصوص شکست تاریخی کشتی ورود کند/ شورای فنی نمی‌تواند عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهد

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵:۳۲
کد خبر: ۶۰۶۳۹۳
وزارت ورزش حق داشت درخصوص شکست تاریخی کشتی ورود کند/ شورای فنی نمی‌تواند عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهد
پیشکسوت کشتی کشور گفت: چطور ممکن است که شورای فنی بخواهد کار خود را مورد ارزیابی قرار دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن کاوه پیشکسوت کشتی کشور درخصوص دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر پیگیری و بررسی علت کسب نتایج ضعیف تیم ملی کشتی آزاد صحبت کرد.

کاوه در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه این نامه به درستی از سوی وزارت ورزش صادر شده اظهار داشت: این حق مسلم وزارت ورزش و شخص وزیر است که در جریان نتایج و عملکرد فدراسیون‌ها و رشته‌های مختلف قرار بگیرد. فدراسیون کشتی درخصوص این نامه نباید واکنش منفی نشان می‌داد چون این نوع برخورد نه تنها چیزی را درست نخواهد کرد بلکه به حاشیه‌ها نیز افزوده خواهد شد. نتیجه کسب شده توسط تیم ملی کشتی آزاد یه شکست تاریخی بود که باید مدت‌ها در این خصوص بحث شود.

وی همچنین درخصوص اینکه فدراسیون کشتی اعلام کرده شورای فنی باید عملکرد کشتی‌گیران را مورد ارزیابی قرار دهد تصریح کرد: تصمیماتی که در خصوص تیم‌های ملی گرفته می‌شود زیر نظر و با صلاحدید شورای فنی است و به نوعی می‌توان گفت این نتایج کسب شده حاصل برنامه‌ریزی شورای فنی است. حالا چطور ممکن است که شورای فنی بخواهد کار خود را مورد ارزیابی قرار دهد. وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش کشور این حق را دارد که در این خصوص وارد شود و از فدراسیون مربوطه توضیح بخواهد و موضع‌گیری فدراسیون کشتی نابجا است.

نظر شما