جمشیدیان نتیجه بسیار خوب و ارزشمندی گرفت؛

سلگی: برای اولین بار در جهان چنین نتیجه ای گرفتیم

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۰۶۵۲۲
سلگی: برای اولین بار در جهان چنین نتیجه ای گرفتیم
مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت: نتیجه بسیار خوب و ارزشمندی گرفت و این برای نخستین بار بود که در دوچرخه سواری نماینده‌ای در رده پنجم جهان قرار می‌گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن سلگی مدیر تیم های ملی، درمورد عملکرد دو ملی پوش جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان میدان بزرگی بود که ملی پوشان ما تجربه کردند و با توجه به شرایط مالی که داشتیم تلاش کردیم بچه‌ها اعزام شوند و پشتوانه سازی صورت بگیرد و این جوانان آینده بهتری داشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه ما حرفی برای گفتن در دوچرخه سواری جهان نداریم، جمشیدیان نتیجه بسیار خوب و ارزشمندی گرفت و این برای نخستین بار بود که در دوچرخه سواری نماینده‌ای در رده پنجم جهان قرار می‌گرفت.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری ادامه داد: کسری باقرپور هم عملکرد خوبی داشت. مدال گرفتن در رشته سرعت برای کشورهای مدعی بسیار مهم است و به همین دلیل با تمام قوا شرکت می‌کنند و کار ما سخت است.

سلگی در مورد تیم بزرگسالان گفت: تیم ملی سرعت مان که خود را برای بازی‌های داخل سالن آماده می‌کند تا 20 شهریور ماه در اردوی مشهد حضور دارد. دوست داشتیم اردوی برون مرزی شرکت کنیم و بچه‌ها در پیست‌های مشابه ترکمنستان رکاب بزنند، اما شرایط مالی این اجازه را نداد.

وی گفت: تیم نیمه استقامت ما از هفته پیش به اردو رفته‌اند و خودشان را برای قهرمانی آسیا که بهمن و اسفند برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.تیم ملی ب آقایان و بانوان اواسط مهرماه جهت حضور در مسابقات سرعت و نیمه استقامت کاپ هندوستان راهی این کشور خواهند شد. از سوی دیگر تور آذربایجان هم در پیش است و باید آنجا هم حضور پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز