نایب رئیس انجمن والیبال معلولین:

بهترین‌های مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۰:۲۷
کد خبر: ۶۰۶۶۷۸
اکرم ابوالقاسم گفت:سطح کیفی مسابقات به ویژه در دسته یک بالا بود و رقابت های خوبی انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکرم ابوالقاسم، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین و سرپرست رقابت های قهرمانی کشور دسته دو بانوان، ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری مسابقات گفت: رقابت های قهرمانی کشور والیبال نشسته با حضور 16 تیم برگزار شد که از این میان 8 تیم در دسته یک و 8 تیم در دسته دو رقابت های خود را برگزار کردند.

وی افزود: سطح کیفی مسابقات به ویژه در دسته یک بالا بود و رقابت های خوبی انجام شد. در مسابقات دسته دو نیز تیم های همدان، گیلان، آذربایجان غربی و خوزستان بسیار خوب عمل کردند و بازی های تنگاتنگی را به نمایش گذاشتند که در نهایت تیم آذربایجان غربی برای اولین بار موفق شد عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم های همدان و گیلان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین خاطر نشان کرد: مسابقات با نظم و بدون حاشیه برگزار شد و از همه ی دست اندرکاران به ویژه نایب رئیس بانوان فدراسیون و خانم لیلی توکلی، که سرپرستی فنی مسابقات دسته دو و سرپرستی مسابقات دسته یک را بر عهده داشتند، قدردانی می کنم.

سرپرست رقابت های قهرمانی کشور گفت: خانم سلیمانی، سرمربی تیم نیز در ایام برگزاری مسابقات دسته یک و دو در سالن حضور داشت و تمام دیدارها را با دقت دنبال می کرد.در نهایت پس از بررسی های لازم، بهترین های این مسابقات برای حضور در اولین اردوی تیم ملی بانوان که به منظور حضور در مسابقات جهانی هلند برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور که از دوم شهریور ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین آغاز شده بود، امروز، هفتم شهریور ماه به کار خود پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز