اعلام آرای کمیته انضباطی؛

قشقایی جریمه شد

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۹:۳۵
کد خبر: ۶۰۶۶۸۶
قشقایی جریمه شد
کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های فوتبال و فوتبال ساحلی اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار دو تیم ایفا سرام اردکان و مقاومت گلساپوش یزد از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی 24 مردادماه در اردکان برگزار و از سوی تیم ایفا سرام اردکان تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران نسبت به داوران مسابقه صورت گرفت. براین اساس کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بازی دو تیم فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز از رقابتهای جام حذفی 30 مردادماه در شیراز برگزارشد و اصغر اکبری – سرمربی تیم قشقایی به دلیل اهانت به داور و ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراج وی شد، به دو جلسه محرومیت و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم قشقایی به خاطر پرتاب سنگ و بطری از سوی تماشاگرانش 30 میلیون ریال جریمه شد.

مسابقه شهرداری سیرفا کنگان و مس کرمان از سری رقابتهای جام حذفی برگزار شد و مهدی نامجو – سرمربی مس کرمان به دلیل رفتار غیرمسئولانه که منجر به اخراج وی شد به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد. همچنین امیرحسین عسگری – بازیکن مس کرمان به خاطر اهانت داوری و رفتار زننده با کمک داور دوم، دو جلسه محروم و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، تمامی آراء صادره قطعی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز