گزارش تمرین سرخپوشان؛

استارت دوباره پرسپولیس برای لیگ برتر و آسیا

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۰۸۷۸۵
استارت دوباره پرسپولیس برای لیگ برتر و آسیا
تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را پس از یک روز استراحت، از بعدازظهر امروز یکشنبه آغاز کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

تمرین پس از صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ، زیر نظر مارکو استیلینوویچ استارت خورد. طبق روال معمول، تمرینات سه گانه برای گرم کردن بدن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

حرکات تعادلی، عبور از روی موانع و حرکت با وزنه در زمین چمن، بازیکنان را به سه دسته تقسیم کرد و به شکل کامل انجام شد.

فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین و در قالب دو تیم قرمز و زرد، بدون دروازه‌بان و با هدف مالکیت و حفظ توپ زیر نظر برانکو و کادر فنی در دستور کار قرار گرفت.

محسن مسلمان هم دویدن دور زمین را آغاز کرد.

پس از آن، بازیکنان از روی حلقه‌هایی که روی زمین قرار داشت عبور کرده و از بین نیزها با سرعت بالا به دویدن پرداختند. دروازه‌بان هم زیر نظر ایگور به تمرینات اختصاصی روی آوردند.

مرور تاکتیک‌های تیمی به صورت پاس عمقی، حمله، دفاع و گلزنی با تمرکز بالا انجام شد و طی آن، بازی از وسط زمین شروع و بازیکنان به سمت دروازه حمله می‌کردند و پس از عبور از مدافعان باید حتما گل می‌زدند.

در مرحله بعد، برانکو بازیکنان را در قالب دو تیم قرمز و زرد به انجام حرکات هجومی و گلزنی فراخواند. یک گروه حمله را آغاز و برای گلزنی حرکت می‌کردند و تیم دیگر باید دست به ضد حمله می‌زد. گلزنی، هدف اصلی این تاکتیک بود.

آخرین بخش تمرین امروز هم به فوتبال درون تیمی در زمین بزرگ اختصاص داشت که در قالب دو تیم قرمز و زرد زیر نظر کادر فنی انجام شد.

گفتنی است؛ تمرین روز دوشنبه سرخپوشان نیز از ساعت 17:30دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز