رئیس هیات تکواندو استان البرز:

از تمامی ظرفیت تکواندو استان برای کسب عنوان اولی استفاده کرده‌ایم

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۷:۱۷
کد خبر: ۶۰۹۰۱۳
از تمامی ظرفیت تکواندو استان برای کسب عنوان اولی استفاده کرده‌ایم
رییس هیات تکواندو استان البرز گفت: برای چهارمین سال متوالی هیات تکواندو استان البرز موفق شد عنوان نخست را در میان 31 هیات استانی کسب کند و قطعا دستیابی به این مهم جز با تلاش و همدلی تمامی خانواده تکواندو استان امکان پذیر نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بر اساس شاخص‌های اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان و با ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو، هیات تکواندو استان البرز با کسب 794 امتیاز برای چهارمین سال متوالی در میان 31 هیات تکواندو سراسر کشور حائز رتبه نخست گردید.

محمد نوذری رییس هیات تکواندو استان با اشاره به مطلب فوق در گفت‌و‌گو با روابط عمومی هیات تکواندو استان گفت: با برنامه‌ریزی مدون و همچنین تلاش و کوشش مضاعف از سوی اساتید، تکواندوکاران و پیشکسوتان موفق شدیم در جمع بهترین‌های کشور قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: قطعا مدیریت کلان تکواندو و در راس آن ریاست فدراسیون الگوی خوبی برای استان‌ها بوده و البرز نیز از این قائده مستثنی نیست. در این مدت تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا عملکرد هیات را بهبود بخشیم و برای اعتلای تکواندو استان از هیچ تلاشی دریغ نکردیم.

نوذری افزود: با توجه استعدادهای موجود در استان با تلاش و همدلی در راه توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی گام برداشته‌ایم و بدست آوردن 109 مدال و کسب عناوین مختلف گواه بر این مهم می‌باشد.

رییس هیات تکواندو استان با اشاره برعملکرد هیات تکواندو استان در سال 1395 بیان کرد: با برنامه ریزی و درخواست هیات 6 دوره آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا دان 2 را برگزار کردیم و میزبانی یک دوره آزمون دان 3 و4 کشوری مردان را نیز برعهده داشتیم. همچنین در سال گذشته بیش از 90 مسابقه در قالب رقابت‌های انتخابی، دوستانه، لیگ درسطح استان برگزار شد که نتیجه آن قرار گرفتن بر روی 8 سکوی قهرمانی کشور بود.

نوذری در ادامه خاطرنشان ساخت: برگزاری بیستمین دوره مسابقات لیگ در رده‌های سنی مختلف با حضور پرشور تیم‌ها در دو بخش مردان و زنان در سال گذشته بستری مناسب برای تکواندو استان را پدید آورد تا بهترین‌های این رقابت‌ها با کسب تجربه لازم به مسابقات مختلف اعزام شوند.

وی در پایان گفت: کسب مدال تاریخی کیمیا علیزاده در المپیک ریو 2016 با هدایت مهرو کمرانی یکی از موفقیت های چشمگیر استان در این سال‌ها بوده است. از تمامی عزیزانی که ما را در رقم خوردن این مهم یاری کردند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این موفقیت ها برای استان پرافتخار البرز مستدام باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز