سطح کیفی و کمی قهرمانی نوجوانان کشور بالا بود؛

حسینی: باید در هیات‌ها بیشتر برنامه ریزی و توجه شود

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۶:۲۴
کد خبر: ۶۰۹۲۲۱
حسینی:  باید در هیات‌ها بیشتر برنامه ریزی و توجه شود
نفر اول رقابت های تیراندازی نوجوانان قهرمانی کشور در بخش تپانچه گفت: سطح مسابقات خیلی خوب بود و نفرات شرکت کننده نیز نسبت به رقابت های قبل رکورد های بهتری داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،سیده زهرا حسینی تیرانداز ۱۷ ساله یزدی که توانست مقام نخست رقابت های تپانچه نوجوانان کشور را کسب کند در خصوص برگزاری این رقابت ها تصریح کرد: برگزاری رقابت ها باعث می شود خودمان را آنالیز کنیم و به جو حاکم بر مسابقه که استرس زیادی هم دارد عادت کنیم، این مساله باعث می شود هم محک جدی بخوریم و هم نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم.

وی با اشاره به برنامه های پیش روی خود گفت: برنامه اصلی من برای المپیک نوجوانان جهان است که بتوانم در انتخابی المپیک نوجوانان شرکت کنم و سهمیه بگیرم.

تیراندازی یزدی گلایه ای نیز داشت. به گفته حسینی در هفته بیشتر از 3 جلسه تمرین یک ساعتی ندارد و این برای یک تیرانداز که حرفه ای کار می کند خیلی کم است. او می گوید زمانی که در تهران و در اردوی تیم ملی هستم روزی ۱۰ ساعت تمرین دارم. به نظرم باید در هیات ها بیشتر برنامه ریزی و توجه شود تا ما با آمادگی بهتر و مطلوب تر راهی مسابقات شویم.

دارنده طلای نوجوانان کشور گفت: 3 سال است که تیراندازی را شروع کرده ام. این رشته موفقیت زیادی دارد اما تبلیغات کمی برای جذب ورزشکار در گذشته صورت گرفته اما امیدوارم بعد از این و با ریاست جدید فدراسیون، تیراندازان بتوانند بیش از پیش موفق باشند و در رده های پایه نیز سرمایه گذاری بیشتر شود.

وی در پایان گفت: به رشته تیراندازی کم لطفی می شود و آنطور که باید این رشته دیده نمی شود. با اینکه تیراندازی در میان رشته های پر مدال است اما توجه به این رشته کم است و جا دارد مسئولان ورزش کشور نگاهی بهتر به این رشته و مدال های جهانی و المپیکی آن داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز