آیین تجلیل از مدال آوران ادوار پارالمپیک؛

کشفیا: قهرمانان پارالمپیک فراموش نشدنی هستند

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۵:۵۶
کد خبر: ۶۰۹۲۴۷
کشفیا: قهرمانان پارالمپیک فراموش نشدنی هستند
قهرمان پیشین والیبال نشسته ایران، گفت:شرایط کنونی والیبال نشسته با تلاش کادر فنی خیلی خوب است و قهرمانی ایران در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،علی کشفیا، قهرمان پیشین والیبال نشسته ایران، گفت: مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های پارالمپیک اقدامی ارزشی و پهلوانی است که قهرمانان کشور فراموش نشوند و این اقدام کمیته ملی پارالمپیک همیشه به عنوان کاری ارزشمند در آلبوم افتخارات کشور ما به ثبت می رسد.

وی با بیان این اظهار داشت: برگزاری این مراسم از این جهت اهمیت دارد که قهرمانان و پهلوانان دوره های قبل فراموش نمی شوند و آنهایی که قبل از ورزشکاران فعلی فعالیت کرده اند، مورد تکریم و احترام هستند؛ به عبارت دیگر به معنی پاسداشت ورزشکارانی است که افتخارآفرینی کرده اند.

ملی پوش پیشین والیبال نشسته که در بازی های پارالمپیک سال های ۱۹۸۸ تا ۲۰۰۰ سیدنی با تیم ملی فعالیت کرده است، افزود: برگزاری این مراسم پسندیده ترین اقدام کمیته ملی پارالمپیک بود چون از آنهایی که در دوره های گذشته افتخارآفرین بوده اند به عنوان اسوه جاوید کشور نام برده می شود.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من اقدام کمیته ملی پارالمپیک متناسب با روح جنبش پارالمپیک است و برگزاری چنین مراسمی بهترین روش برای به یاد ماندن قهرمانان است.

کشفیا در ادامه صحبت های خود شرایط کنونی والیبال نشسته را خوب توصیف کرد و گفت: شرایط کنونی والیبال نشسته با تلاش کادر فنی خیلی خوب است و قهرمانی ایران در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز