سوریه چیزی برای از دست دادن ندارد؛

یحیوی: فوتبال ما با کی‌روش پیشرفت داشته و این یک واقعیت است

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۶:۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۰۹۲۸۶
یحیوی: فوتبال ما با کی‌روش پیشرفت داشته و این یک واقعیت است
محمدعلی یحیوی گفت: در بازی امروز باید بگویم ما بازی ساده ای نخواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدعلی یحیوی پیشکسوت فوتبال ایران درمورد شرایط تیم ملی برای آخرین بازی مقدماتی جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: فکر می کنم تیم ملی در بهترین شرایط  قرار دارد، ما پس از جام جهانی و بازی های آسیایی یک پوست اندازی درست و اصولی داشتیم که طی آن جوانان بسیار خوبی به فوتبال ایران معرفی شده اند. کی‌روش حدود 6 سال است که سرمربی تیم ملی است و بعد از این مدت باید توقع داشته باشد که تیم به آن شکل که او می‌خواهد فوتبال بازی کنند.

وی افزود: بنده به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ فوتبال باید از کادر فنی و تک تک بچه ها تشکر می کنم، ما بدون حاشیه خاصی و بدون دغدغه راهی جام جهانی شدیم و این برای فوتبال ما یعنی پیشرفت که در چند سال گذشته کسب شده است و این یک واقعیت بدون انکار است.

دروازه بان پیشین استقلال درباره بازی امروز مقابل سوریه خاطرنشان کرد: در بازی امروز باید بگویم ما بازی ساده ای نخواهیم داشت، چرا که سوری ها انگیزه بسیار زیاد دارند و با تمام قدرت خود برای کسب سه امتیاز به زمین خواهند آمد. به نوعی دیگر می توان گفت، این تیم  مقابل ما هیچ چیز برای از دست دادن ندارد و فقط برای برد به میدان می‌آید و همن مساله باعث می‌شود که تیم ملی بتواند در ضدحملات دروازه آنها را باز کند. من معتقدم در پایان این تیم ایران است که با استفاده از امتیاز میزبانی برنده خواهد شد و رکورد گل نخوردنش را نیز را حفظ خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز