فشار زیادی روی باتجربه‌های تیم است؛

چملانیان: نیاز به تلاش مضاعف داریم

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۶:۱۲
کد خبر: ۶۰۹۳۷۰
پشت خط زن تیم ملی والیبال بانوان گفت: ترکیب تیم‌ایران جوان شده است و بازیکنان برای موفقیت نیاز به تلاش مضاعف دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان با حضور 24 تیم از 7 تا 28 مهرماه سال 1397 به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران از 29 شهریور تا 2 مهرماه سال جاری در مرحله نهایی انتخابی این رقابت‌ها در گروه B آسیا و در کشور تایلند به میدان می‌رود.

پشت خط زن تیم ملی والیبال بانوان در حاشیه تمرین این تیم، گفت: چون تیم جوان شده بیشترین بار روی بازیکنانی است که قبلا در تیم بودند و به نوعی تجربه بیشتری نسبت به جوانان دارند.

ندا چملانیان با اشاره به ویژگی دوره سنی جوانی گفت: بازیکنان جوان و جدید تیم ملی جسارت خوبی دارند و این موضوع می‌تواند با استفاده از تجربه بازیکنان قبلی به حضور شایسته تیم در رقابت‌های پیش رو کمک کند.

وی تاکید کرد: حضور جوانان جو و فضای خوب و دوستانه‌ای به تمرینات داده است، اما کمی کیفیت تمرینات را کاهش داده است زیرا این بازیکنان تجربه کافی ندارند و این موضوع طبیعی است. بنابر این نیاز به تلاش و کار مضاعف داریم.

قاره آسیا علاوه بر میزبان (ژاپن)، چهار سهمیه دیگر در مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان دارد و مرحله نهایی مسابقات انتخابی در قاره آسیا با حضور 10 تیم در دو گروه زیر برگزار می‌شود که از هر گروه دو تیم سهمیه کسب می کنند.

گروه A به میزبانی قزاقستان: چین، قزاقستان، چین تایپه، استرالیا و فیجی
گروه B به میزبانی تایلند: کره جنوبی، تایلند، ویتنام، ایران و کره شمالی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز