لیگ برتر والیبال ساحلی؛

اسامی داوران و ناظران هفته پنجم اعلام شد

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۳:۵۴
کد خبر: ۶۰۹۶۶۶
هفته پنجم دور رفت لیگ برتر والیبال ساحلی روز چهارشنبه هفته جاری با 4 دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته پنجم و پایان دور رفت لیگ برتر ساحلی روز چهارشنبه 15 شهریورماه در شهرهای آق قلا (دو دیدار)، رودسر و رامسر پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار و از گروه اول، تیم‌های میکا مال (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) و اطلس مرغ صبا (سید سینا جعفری – بهنام توکلی) با نظارت نادر انصاری در استادیوم ساحلی آق قلا استان گلستان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح به مصاف یکدیگر می‌روند.

برای قضاوت دیدارهای این دو تیم سه داور انتخاب شدند (نورمحمد محرابی ، حبیب مقیمی، مقدم) که به صورت چرخشی مسئولیت قضاوت بازی‌ها را بر عهده خواهند داشت.

مسابقه دوم تیم‌ها ساعت 16 و 30 دقیقه و در صورت نیاز به گلدن ست، یک ساعت بعد از پایان مسابقات دوم برگزار می‌شود.

در دومین مسابقه این هفته تیم شهرداری رودسر (شهرام قاسمخواه – ابوذر شبانکار) میزبان مجتمع فولاد بافق (محمد پورامینی – بهنام حسن زاده) است که محمد جمشیدی و مسعود روحی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

دیدار نخست ساعت 10 و مسابقه دوم ساعت 17 با نظارت بهرام سلیمانی برگزار می‌شود و در صورت نیاز، گلدن ست نیز یک ساعت بعد از پایان مسابقه دوم پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال ساحلی اوج رامسر (عباس پورعسگری – بهمن قلیپوری) از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر ساحلی به مصاف توسعه و عمران متل قو (مجتبی امیری – محمد صادقی) می‌رود. موسوی و اکبری قضاوت این دیدار را برعهده دارند و نظارت بر آن نیز بر عهده کامران ذوقی است.

این مسابقه در زمین‌های ساحلی هتل کوثر رامسر برگزار می‌شود و مسابقه دوم تیم‌ها ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می‌شود. گلدن ست نیز یک ساعت بعد از پایان مسابقه دوم پیگیری خواهد شد.

آق قلا در هفته پنجم لیگ برتر ساحلی میزبان دو دیدار است که تیم‌های هتل کانیار علی آباد کتول و توپکا شمال از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح به مصاف یکدیگر می‌روند.

مسابقه دوم دو تیم نیز ساعت 18 پیگیری می‌شود و در صورت نیاز به گلدن ست، یک ساعت بعد از مسابقه دوم، تیم‌های هتل کانیار علی آباد کتول (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) و توپکا شمال (علیرضا آقاجانی – جواد فیروزپور) به مصاف یکدیگر می‌روند.

برای قضاوت دیدارهای این دو تیم سه داور انتخاب شدند (نورمحمد محرابی، حبیب مقیمی، مقدم) که به صورت چرخشی مسئولیت قضاوت بازی‌ها را بر عهده خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز