باید ۸ گل می‌زدیم؛

قلعه‌نویی: پنالتی که گرفته شد خیلی سختگیرانه بود/ ذوب آهن یک تیم با شخصیت است

۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۱:۲۴:۱۸
کد خبر: ۶۱۰۶۶۶
قلعه‌نویی: پنالتی که گرفته شد خیلی سختگیرانه بود/ ذوب آهن یک تیم با شخصیت است
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: ذوب آهن یک تیم باشخصیت است و من در تمام دوران مربی‌گری‌ام تیم به این شخصیتی ندیده‌ام.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست ذوب آهن برابر فجرسپاسی اظهار کرد: نمی‌دانم درباره بازی چه بگویم. بازی که باید با اختلاف ۸ گل تمام می‌شد نتوانستیم ببریم. بازیکنان ما زحمت کشیدند اما وقتی حاج ملک اشتباه می‌کند چه می‌شود کرد؟ چند هفته به او بازی نداده‌اند و پس از آن او را به لیگ یک فرستادند.

وی درباره عملکرد داور گفت: پنالتی که گرفته شد خیلی سختگیرانه بود. دقیقه ۱۱۷ پنالتی ما گرفته نشد. وقتی کمیته داوران توجه نمی‌کند بهتر است که حرفی نزنیم. شاید می‌خواهند برای امیر قلعه‌نویی قدرت‌نمایی کنند. شاید به خاطر اینکه ما یک تیم اصفهانی هستیم چنین کاری می‌کنند. اگر اشتباه کرده‌اند حداقل معذرت‌خواهی کنند.

قلعه‌نویی افزود: چرا به داور بازی سپاهان و ذوب آهن جایزه می‌دهند و به او بازی پخش مستقیم دادند. بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و کمترین موقعیت برای حریف ایجاد شد. مهدی اولین پنالتی ما را خراب کرد. خدا کند داور اگر بار دیگر این بازی را تماشا کرد یک معذرت‌خواهی به کمیته داوران انجام دهد. داور پرسپولیس و سیاه جامگان را به لیگ یک فرستادند. وقتی نگاه داوری به تیم‌ما این جور است من به کمیته داوران و داوران خسته‌نباشید و خداقوت می‌گویم.

وی افزود: یک بحث دیگر این است که ما توپ‌هایمان را گل نکردیم و از سه قدم و شش قدم گل نزدیم. من نمی‌دانم چرا پنالتی ما گرفته نشد در حالی که پنالتی که به ضرر ما گرفته شد یکی از سخت‌گیرانه‌ترین پنالتی‌ها بود. هرچه ایراد است به خود ما برمی‌گردد.

قلعه‌نویی اظهار کرد: تیم ما خیلی خوب بازی کرد. باید ۸ گل می‌زدیم اما اینکه چرا توپ‌ها به گل تبدیل نشد، سوال بزرگی است.

سرمربی ذوب آهن درباره ارتباط بازیکنان با تماشاگران و درگیری تبریزی با طرفداران ذوب آهن گفت: ذوب آهن یک تیم باشخصیت است و من در تمام دوران مربی‌گری‌ام تیم به این شخصیتی ندیده‌ام. بازیکنان برای این تیم زحمت می‌کشند و با تمام وجود بازی می‌کنند. مرتضی تبریزی و مهدی‌پور می‌خواهند گل بزنند اما نباید به بازیکنان اعتراض بی‌مورد انجام داد. بازیکن یک انسان است و آستانه تحمل دارد. بازیکنان باید به رختکن بروند و به سمت تماشاچیان نروند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز