لیگ قهرمانان آسیا، الاهلی-پرسپولیس؛

رژه ارتش سرخ برای صعود به نیمه نهایی/ الاهلی را رام کن!

۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۱:۵۱
کد خبر: ۶۱۱۴۰۶
رژه ارتش سرخ برای صعود به نیمه نهایی/ الاهلی را رام کن!
شاگردان برانکو برای قرار گرفتن بین چهار تیم برتر آسیا مقابل الاهلی قرار خواهند گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم پرسپولیس در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه از ساعت 19:45 در ابوظبی به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

شاگردان برانکو در حالی فردا مقابل نماینده عربستان صف‌آرایی خواهند کرد که بازی رفت در عمان مقابل این تیم متوقف شدند و با توجه به اینکه در آن بازی پرسپولیس میزبان بود این نتیجه بیشتر به سود عربستانی‌ها بود و سرخ‌پوشان باید حتما در این بازی به پیروزی برسند که به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کنند. در بازی رفت پرسپولیس در شروع هر نیمه یک گل زودهنگام را دریافت کرد و همین موضوع باعث شد که شوک بزرگی به نماینده ایران وارد شود ولی در ادامه با تعویض‌های خوب برانکو، پرسپولیس به بازی برگشت و توانست دو گل را به ثمر برساند و به بازی برگشت امیدوارتر باشد.

سرخ‌پوشان آخرین بازی خود را در لیگ با پیروزی پشت سر گذاشتند و با سه گلی که مقابل گسترش فولاد زدند با تفاضل گل بهتر نسبت به پارس جم جنوبی در صدر جدول قرار گرفته‌اند و این موضوع باعث خواهد شد با روحیه‌ای بهتر مقابل الاهلی بازی کنند. نکته حائز اهمیت دیگر برای برانکو آماده بودن مهدی طارمی آقای گل فصل قبل لیگ است که در بازی مقابل گسترش با توجه به اینکه در نیمه دوم به بازی آمد توانست یک گل زیبا را به ثمر برساند و زمینه‌ساز یک گل دیگر نیز باشد. پرسپولیس همانند بازی قبل سیدجلال حسینی کاپیتان نام آشنای خود را همانند بازی رفت در اختیار ندارد و شاید این تنها نکته منفی برای تیم برانکو باشد که در بازی رفت نیز دو گل را مقابل نماینده عربستان دریافت کرد. قرمزهای پایتخت در این بازی به دنبال پیروزی هستند و به نظر می‌رسد سرمربی کروات این تیم برای اینکه خط حمله زهردارتری داشته باشد از ترکیب منشا و طارمی در خط حمله استفاده کند. همچنین وجود بشار رسن هافبک عراقی و شوت‌زن پرسپولیس که در نیمه دوم بازی رفت مقابل الاهلی نیز در مدت زمان کوتاهی که در بازی حضور داشت توانست نمایش قابل قبولی داشته باشد می‌تواند برای سرخ‌پوشان بسیار کارساز باشد.

در طرف مقابل حضور عمر سوما مهاجم سوریه‌ای در ترکیب الاهلی می‌تواند برای نماینده ایران بسیار خطرناک باشد چراکه این مهاجم در بازی رفت مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شد و در بازی تیم ملی سوریه مقابل تیم ملی کشورمان نیز که در تهران برگزار شد یکی از گل‌های سوری‌ها را به ثمر رساند. هرچند با اظهارات اخیر این بازیکن و حمایتی که از بشار اسد رییس‌جمهور سوریه داشته، رسانه‌های عربستانی هجمه زیادی را به او آورده‌اند و از سوی برخی هواداران الاهلی نیز مورد شماتت قرار گرفته است و تا حدودی این موضوع این بازیکن را به حاشیه برده است.

نظر شما