با تدریس کائوری ایچو؛

ادامه دوره مربیگری کشتی کلاسیک بانوان

۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۷:۴۷
کد خبر: ۶۱۱۴۲۶
ادامه دوره مربیگری کشتی کلاسیک بانوان
دوره مربیگری کشتی کلاسیک بانوان در خانه کشتی شماره 2 برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین دوره مربیگری کشتی کلاسیک بانوان با تدریس کائوری ایچو پرافتخارترین زن ورزشکار جهان در المپیک ها از ژاپن از روز 15 شهریورماه در محل خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

نخستین دوره کلاس مربیگری کشتی کلاسیک بانوان با حضور کائوری ایچو دارنده 4 مدال طلای المپیک و 10 مدال طلای جهان در کشتی زنان از روز 15 شهریورماه  در خانه کشتی شماره 2 تهران در حال برگزاری است و تا روز 23 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

این کلاس در سه دوره 3 روزه برای نزدیک به 70 شرکت کننده برگزار می شود و در آن فنون مربوط به کشتی کلاسیک آموزش داده خواهد شد و در پایان نیز آزمون های عملی و نظری از نفرات حاضر بعمل خواهد آمد.

با پیگیری های مستمر فدراسیون کشتی و هماهنگی های بعمل آمده، اوایل شهریورماه و در جلسه هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، طرح افزوده شدن کشتی کلاسیک بانوان (با پوشش کامل) به رشته های رسمی کشتی جهان به تصویب رسید.

پس از حضور رسمی و آغاز به کار این رشته جدید در اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشتی در نظر دارد اولین دوره رقابت های کشتی قهرمانی کشور کشتی کلاسیک بانوان را با حضور علاقمندان به این رشته، اواسط آذرماه در تهران برگزار نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز