مسابقات پاراآسیایی جوانان-امارات؛

۱۲ شناگر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند

۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۸:۳۸
کد خبر: ۶۱۱۵۲۰
در پایان اردوی استعداد یابی جوانان، مجید نوروزی، رئیس انجمن شناجانبازان و معلولین گفت:12 شناگر به اردوی تیم ملی برای مسابقات پاراآسیایی جوانان امارات دعوت می شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پایان اردوی استعدادیابی جوانان، مجید نوروزی، رئیس انجمن شناجانبازان و معلولین گفت: اردوی استعداد یابی با حضور 22 شناگر در دو گروه سنی 12 تا 16 سال و 17 تا 18 سال در محل فدراسیون برگزار شد و آقایان اقبالی، مدیر تیم های ملی، و ایزدی و اکبری نژاد به عنوان مربی، بر عملکرد ورزشکاران نظارت داشتند و در اولین مرحله، تکنیک های آنها مورد اصلاح قرار گرفت و در دوره های آموزشی تئوری نیز حضور یافتند.

نوروزی خاطرنشان کرد: کلاس بندی ورزشکاران بخش دیگر از برنامه این اردو بود که انجام شد و ورزشکاران کلاس های مورد نظر را دریافت کردند.

رئیس انجمن شنا افزود: در این اردو، سه ورزشکار بسیار مستعد شناسایی کردیم که با وجود سن کم و فیزیک خوب، می توانند آینده ی درخشانی داشته باشند و اگر روی این شناگران سرمایه گذاری شود، تا چهار سال آینده در سطح آسیا و در سالهای آتی در سطح پارالمپییک می توانند مدال آوری کنند.

وی تصریح کرد: در این اردو شش جلسه تمرینی با شناگران برگزار شد و رکوردگیری نیز از آنها بعمل آمد ودر مجموع با توجه به رکوردهای ثبت شده از قبل که در خلال مسابقات قهرمانی کشور و لیگ های باشگاهی به ثبت رسیده بود و نیز روند پیشرفت شناگران و رکوردهایی که در این اردو نیز به ثبت رساندند، 12 شناگر برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

نوروزی ادامه داد: در حال حاضر 45 ورزشکار زیر 18 سال داریم که می توانند در مسابقات قهرمانی کشور که آبان ماه سال جاری با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود، شرکت کنند و از آنجا که انجمن توجه ویژه ای به جوان گرایی دارد، از 7 سهمیه ای که به استان ها برای مسابقات قهرمانی کشور داده ایم، الزاما 4 نفر می بایست زیر 18 سال باشند.

وی در ادامه گفت: حضور تقی عسگری، از پیش کسوتان نامدار رشته شیرجه در ایران، در اردوی استعداد یابی از اتفاقات بسیار خوب بود و انگیزه ی زیادی در ورزشکاران جوان ایجاد کرد.

تقی عسگری، پیشکسوت رشته شنا

رئیس انجمن شنا اضافه کرد: وی دارای اولین مدال شیرجه بازی های آسیایی است و از حضورش در میان ورزشکاران جوان ابراز  خوشحالی کرد و گفت که با تلاش بیشتر شناگران و مربیان می توانند به قهرمانی برسند و با وجود توانمندی بالایی که هست این اتفاق دور از دسترس نیست.

اردوی استعدادیابی جوانان با حضور 22 شناگر جوان از 12 استان کشور از 16 تا 18 شهریور ماه برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز