لیگ برتر والیبال ساحلی؛

شکست میزبان‌ها در دیدار نخست هفته ششم

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۲:۰۱
کد خبر: ۶۱۱۹۴۳
هفته ششم دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی امروز سه‌شنبه با چهار دیدار پیگیری می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال ساحلی امروز (سه شنبه) با چهار دیدار در شهرهای رودسر، بافق، آق قلا و بابلسر پیگیری می‌شود. دیدار نخست این باز‌ی‌ها از ساعت 10 آغاز شد و تیم های میهمان موفق به شکست میزبانان خود شدند تا امیدشان برای کسب دومین برد در ساعت 17 امروز افزایش یابد.

در گروه نخست و در رودسر، شهرداری رودسر (شهرام قاسمخواه – ابوذر شبانکار) و میکامال (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) با قضاوت آرش جعفرپور و شایان سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که میکامال صدرنشین این گروه دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 10 به پیروزی رسید. بهرام سلیمانی نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشت.

تیم های مجتمع فولاد بافق (محمد پورامینی – بهنام حسن زاده) و شهرداری منطقه 22 تهران (رضا نائینی – امیر شوشتری زاده) نیز در بافق به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده تهران دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 10 به پیروزی رسید. اکبر مصیبی و علیرضا برومند قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و نادر انصاری به عنوان ناظر، نظارت بر این مسابقه را عهده دار بود.

نخستین دیدار گروه دوم لیگ برتر ساحلی در هفته ششم در شهر آق قلا برگزار شد و تیم های هتل کانیار علی آباد کتول (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) و اوج رامسر (عباس پورعسگری – بهمن قلیپوری) با قضاوت امیرحسین صادقی و شهاب موسوی به میدان رفتند. هتل کانیار در ست نخست این مسابقه 21 بر 16 به پیروزی رسید، اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 19 و 15 بر 8 مغلوب شد. رامین کرد نظارت بر این مسابقه را عهده دار بود.

تیم های توپکا شمال (علیرضا آقاجانی – جواد فیروزپور) و آکادمی وثوق (مهدی جعفرپور – محمد شالیکار) در چهارمین مسابقه صبح امروز در بابلسر به مصاف یکدیگر رفتند که آکادمی وثوق دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 17 موفق به شکست میزبان خود شد. نورمحمد محرابی و گل محمد کر قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و حسینعلی سلاق نیز ناظر بود.

تیم های اطلس مرغ صبا در گروه اول و شرکت توسعه عمران متل قو در گروه دوم این هفته استراحت دارند. دیدار دوم تیم های ساعت 17 آغاز می شود و در صورت نیاز به گلدن ست، یک ساعت بعد از پایان مسابقه دوم، انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز