ناصر پورعلی‌فرد در گفتگو با برنا:

تیم ملی پاورلیفتینگ بانوان وجود خارجی ندارد/ برخی به دنبال برهم زدن آرامش فدراسیون بدنسازی هستند

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۱۲۱۴۱
تیم ملی پاورلیفتینگ بانوان وجود خارجی ندارد/ برخی به دنبال برهم زدن آرامش فدراسیون بدنسازی هستند
رییس فدراسیون بدنسازی و پاورلیفتینگ کشورمان گفت: ما در فدراسیون همواره تلاش کرده‌ایم که مطابق با قوانین رفتار کنیم و هیچگاه با بی‌قانونی کنار نخواهیم آمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر پورعلی‌فرد رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر اعزام تیم پاورلیفتینگ بانوان ایران در مسابقات برون مرزی صحبت کرد.

پورعلی‌فرد در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد و گروه‌ها اخیرا با تبلیغاتی که انجام دادند با عنوان اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ بانوان به مسابقات برون مرزی، اقدام به فریب عده‌ای از بانوان کرده‌اند که فدراسیون بدنسازی با پیگیری‌هایی که انجام خواهد داد یقینا برخورد جدی با عاملان این اتفاقات خواهد کرد.

وی ادامه داد: این اقدامات غیر قانونی و جعلی است و فدراسیون بدنسازی هیچگاه خلاف موازین شرعی و قانوانی عمل نکرده و عمل نخواهد کرد. ما در فدراسیون همواره تلاش کرده‌ایم که مطابق با قوانین رفتار کنیم و هیچگاه با بی‌قانونی کنار نخواهیم آمد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان ساخت: با زحماتی که در چند سال گذشته در فدراسیون صورت گرفته توانسته‌ایم به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کنیم و مدال‌های خوش‌رنگی را کسب کرده‌ایم. کسب این موفقیت‌ها نشان می‌دهد فدراسیون هدف‌گذاری را که از ابتدا در نظر داشته به خوبی توانسته پیگیری کند و در اقدامات عملی نیز موفق بوده‌ایم. حالا که در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌ایم نباید با حاشیه‌سازی‌های برخی بگذاریم دستاوردهای ما زیر سوال برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز