سرمربی تیم کاراته دختران:

برای رقابت‌های جهانی تیم امید شرایط خوبی دارد

۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۴۲:۰۶
کد خبر: ۶۱۲۵۵۹
برای رقابت‌های جهانی تیم امید  شرایط خوبی دارد
سرمربی تیم ملی امید دختران گفت: تیم یکدست و خوبی داریم که خود را برای حضور در رقابتهای جهانی آماده می کنند و قطعاً لیگ جهانی کاراته وان ترکیه یک مسابقه تدارکاتی خوبی برای تیم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی امید دختران کاراته اظهار داشت: تیم امید شرایط خوبی دارد و با جدیت تمرینات آماده سازی را دنبال می کند و قرار است سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم از روز شنبه 25 شهریور ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شود و کاراته کاها تا زمان اعزام به رقابتهای لیگ جهانی در اردو خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه کاراته وان ترکیه میدان خوبی برای آمادگی بچه هاست، افزود: از 5 کاراته کا تیم اعزامی به رقابتهای جهانی 3 نفر تاکنون تجربه حضور در رده امید را نداشته اند. چرا که مبارزه در سطح بزرگسالان با رقابتهای نوجوانان و جوانان متفاوت است.

سرمربی تیم امید در خصوص اینکه نتاج کسب شده در کاراته وان ترکیه تاثیری در تغییر نفرات اعزامی به مسابقات جهانی خواهد داشت یا خیر، گفت: عملکرد کاراته کاها فارغ از نتیجه برای من بسیار مهم است و بچه ها باید تمریناتی که در اردوها پشت سر گذاشته اند در تاتامی اجرا کنند. البته چنانچه از عملکرد فردی راضی نباشم ممکن است تغییراتی انجام دهم.

وی تصریح کرد: 2 مرحله اردو پس از رقابتهای کاراته وان ترکیه در پیش خواهیم داشت . دوره گذشته اردو بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و منتخبین کشور به بچه های ما در رسیدن به سطح آمادگی مطلوب کمک شایانی کردند، از آنها دعوت می کنم در این مرحله اردو هم به تیم ملی کمک کنند.

خوشقدم در پایان گفت: از همه مردم و جامعه کاراته می خواهم برای موفقیت تیم ملی دعا کنند تا انشالله با دعای خیر همه افتخارات خوبی را در میدان جهانی بدست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز