رقابت‌های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین-چین ۲۰۱۷؛

تیم‌های کامپوند زنان و مردان ایران به فینال راه یافتند/ تیم ریکرو زنان راهی رده‌بندی شد

۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۱:۱۰
کد خبر: ۶۱۲۷۶۹
در پایان دومین روز از رقابت های قهرمانی تیراندازی با کمان، تکلیف تیم های صعود کننده به فینال رقابت ها مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم کامپوند بانوان ایران متشکل از سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری با شکست ایتالیا در نیمه نهایی راهی فینال شدند و برای کسب مدال طلا به مصاف نمایندگان چین می روند.

تیم کامپوند مردان نیز با ترکیب هادی نوری،علی سینا منشازاده و رمضان بیابانی با شکست تیم آمریکا در نیمه نهایی موفق شدند به فینال راه پیدا کنند و برای تصاحب نشان طلا با نمایندگان ایتالیا روبرو خواهند شد.

در بخش ریکرو نیز تیم زنان ایران متشکل از زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی، در نیمه نهایی مقابل تیم چین شکست خوردند و برای کسب نشان برنز به مصاف تیم ایتالیا می روند. تیم ریکرو مردان ایران نیز با ترکیب غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور و علی اصغر زارعی نژاد، در مرحله یک چهارم از تیم روسیه شکست خورد و نتوانست به جمع چهار تیم برتر راه یابد.

پیش از این تیم های میکس کامپوند و ریکرو نیز به ترتیب به دیدارهای فینال و رد بندی راه یافته بودند. فردا و در سومین روز مسابقات، رقابت های حذفی در بخش انفرادی آغاز خواهد شد. رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین با حضور 245 کماندار از 40 کشور جهان از 22 شهریور ماه آغاز و تا 26 شهریور ماه در جریان خواهد بود.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز