والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان؛

سرمربی برزیل: ایران در دو بازی قبلی شگفتی ساز شد

۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۷:۴۱:۲۳
کد خبر: ۶۱۲۷۸۸
سرمربی برزیل: ایران در دو بازی قبلی شگفتی ساز شد
سرمربی والیبال برزیل گفت: ایران در دو بازی قبلی خود شگفتی ساز شده است و برزیل تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در دیدار با این تیم خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رینان دال زوتو در آستانه دیدار با تیم ملی والیبال ایران در جام قهرمانان بزرگ جهان اظهار داشت: دیدارهای دو روز نخست جام قهرمانان بزرگ از سطح فنی بالایی برخوردار بود. بازی های بسیار خوبی برگزار شد و سطح برگزاری مسابقات هم عالی بود.

وی با بیان اینکه همه تیم ها شرکت کننده در این رقابت ها سه مسابقه دیگر دارند، گفت: تقرییاً همه تیم ها شانس اول شدن را دارند. بازی های پیش رو سطح بالایی خواهد داشت و تیم ملی والیبال برزیل نیز تمام تلاش خود را انجام می دهد که رتبه ای بالا به دست آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل درباره مسابقه با ایران گفت: سه بازی بعدی برزیل برابر ایران، آمریکا و ژاپن خواهد بود که همه این بازی ها، سخت و در حد کیفی و تکنیکی بسیار بالایی است. تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم، به خصوص در بازی فردا برابر ایران که در دو بازی گذشته شگفتی ساز شده است.

وی ادامه داد: برونو، پاسور تیم برزیل هم از ناحیه شانه تحت درمان قرار گرفته است و نمی خواهم سلامتی او را به خطر بیندازیم. اگر خودش احساس کرد که حالش خوب است، مقابل ایران به او بازی می دهیم. تکیه گاه اصلی من رافائل است که هم تجربه زیادی دارد و بازیکنی است که من به او اعتماد دارم.

هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان که از 21 شهریورماه در ناگویا آغاز شده بود، 26 شهریورماه با معرفی تیم های برتر در اوساکا به پایان می رسد. تیم ملی والیبال ایران فردا (جمعه) در سومین مسابقه خود به مصاف برزیل می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز