والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان؛

تیلی: در اوساکا با تیم قدرتمند ایران روبرو می‌شویم

۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۷:۴۷:۴۷
کد خبر: ۶۱۲۷۹۶
تیلی: در اوساکا با تیم قدرتمند ایران روبرو می‌شویم
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه با بیان اینکه در ادامه جام قهرمانان بزرگ جهان 3 بازی دیگر داریم، گفت: در اوساکا با تیم دوم و سوم المپیک و تیم قدرتمند ایران روبرو می شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لوران تیلی در آستانه دیدار با آمریکا در نشست خبری جام قهرمانان بزرگ در شهر اوساکا اظهار کرد: سه بازی سخت با سه تیم آمریکا، ایران و ایتالیا که از سه روش بازی متفاوتی برخوردارند، پیش روی داریم.

وی با بیان اینکه سه گزینه پیروزی پیش روی تیم فرانسه است، گفت: البته باید از آن درس هم بگیریم. باید با آنها به روش خودشان بازی کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه ادامه داد: تا بدین جای کار، فراز و نشیب هایی داشتیم و در بازی های خود با ثبات نبودیم. بنابراین به دنبال ثبات در بازی های خود هستیم. باید به یاد داشته باشیم که با تیم دوم و سوم المپیک و تیم قدرتمند ایران روبرو می شویم. افتخار می کنم که برابر چنین تیم های قدرتمندی قرار می گیریم.

هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان که از 21 شهریورماه در ناگویا آغاز شده بود، 26 شهریورماه با معرفی تیم های برتر در اوساکا به پایان می رسد.

نظر شما