غفور حرف ندارد؛

جان اسپیرو: از معاشرت با بازیکنان ایران لذت می‌برم/ معروف یک رهبر خوب است

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۲۹:۴۷
کد خبر: ۶۱۳۱۲۲
جان اسپیرو: از معاشرت با بازیکنان ایران لذت می‌برم/ معروف یک رهبر خوب است
سرمربی تیم ملی آمریکا در خصوص تیم ایران اظهار کرد: معروف یک رهبر خوب است و غفور حرف ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جان اسپیرو سرمربی تیم ملی آمریکا در گفتگویی اختصاصی با سایت فدراسیون والیبال اظهار داشت: من واقعا بازی در برابر ایران را دوست دارم. ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد. من فکر می کنم آنها رقبای بسیار خوبی هستند و ما در چند سال اخیر این فرصت را داشتیم که بارها به تهران برویم و در برابر ایران بازی کنیم. همچنین آنها هم به لس آنجلس آمدند و ما توانستیم با این بازی ها بیشتر بازیکنان این تیم را بشناسیم.  باید بگویم که بازیکنان ایران واقعا فوق العاده اند. جدای از مسابقات وقتی من آنها را ملاقات می کنم، از معاشرت با بازیکنان ایرانی لذت می برم چون بسیار مودب و خوشرو هستند.

اسپیرو ادامه داد: بازی دربرابر این تیم خوب یک فرصت برای ماست. می توانم بگویم معروف یک رهبر خوب است. به عنوان رهبر تیم نقشش را خیلی خوب بازی می کند و با انرژی خاصی پاس ها را برای مهاجمین اش مهیا می کند. تیم والیبال ایران گروهی از بازیکنان خیلی خوب هستند. و اما در مورد غفور باید بگویم که او بازیکن خیلی خوبی است. مخصوصا در برابر ما عالی کار کرد. توانایی او در بهتر و بهتر شدن در هر ست خیره کننده بود. واقعا حرف ندارد.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: در باره این مسابقات باید بگویم که هنوز چیزی روشن نیست و در ابتدای یک دوره ۴ ساله تا المپیک بعدی قرار داریم. همیشه این فراز و نشیب ها در بازی ها وجود دارد و همانطور که شاهد بودید در برابر فرانسه خوب جواب گرفتیم. فکر می کنم در حال حاضر همه تیم ها در این سطح، والیبال خوبی را به نمایش گذاشتند و این بسیار عالی است.

نظر شما
پرونده ویژه