می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم؛

موراتا: لیگ قهرمانان تورنمنت ویژه‌ای برای ما محسوب می‌شود/ فوتبال در انگلیس با همه‌جا فرق دارد

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۶:۵۶
کد خبر: ۶۱۳۲۴۸
مهاجم چلسی می‌خواهد سومین حضور در فینال لیگ قهرمانان را با یک تیم دیگر تجربه کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آلوارو موراتا در چلسی شروع خوبی داشته و توانسته انتظارات را برآورده کند. حالا او و هم تیمی‌هایش خودشان را برای دربی آماده خواهند کرد.  موراتا قبلا حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را با تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید تجربه کرده که البته در یوونتوس ناکام بود ولی در رئال مادرید توانست قهرمانی را تجربه کند.  

موراتا درباره حضور در چلسی و بازی در لیگ قهرمانان گفت: لیگ قهرمانان تورنمنت ویژه‌ای برای ما محسوب می‌شود. من قبلا دو بار حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کردم و الان امیدوارم برای سومین بار با 3 تیم مختلف حضور در فینال این رقابت‌ها را تجربه کنم. بردن لیگ قهرمانان کار سختی است ولی ما تیم خیلی خوبی در اختیار داریم و با ذهنیت برنده، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.
 
او تاکنون تمام گل‌های خود را با ضربه سر برای چلسی به ثمر رسانده است و امیدوار است توانایی پای خود را هم نشان دهد. او درباره این موضوع گفت: تاکنون فقط با سر برای چلسی گلزنی کردم و گل ساختم و این بار امیدوارم با پا نیز بتوانم برای تیمم موثر باشم. فوتبال در انگلیس با فوتبال در ایتالیا و اسپانیا فرق می‌کند. در لیگ برتر توپ همیشه در جریان است و شما باید برای هر ثانیه آماده باشید.

چلسی فردا در دربی شهر لندن باید برابر آرسنال دیدار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز