پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا -ترکمنستان؛

استارت لیست مسابقات وزنه‌برداری اعلام شد/ مرادی تنها نماینده ایران در صدر دسته ۹۴ کیلو

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۱۳۸۴۲
استارت لیست مسابقات وزنه‌برداری اعلام شد/ مرادی تنها نماینده ایران در صدر دسته ۹۴ کیلو
استارت لیست مسابقات وزنه‌برداری بازی‌های داخل سالن آسیا در حالی اعلام شد که سهراب مرادی تنها ایرانی صدرنشین در دسته خود است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،استارت لیست مسابقات وزنه‌برداری بازی‌های داخل سالن آسیا اعلام شد که در این رقابت‌ها 115 وزنه‌بردار در بخش مردان حضور دارند که بر اساس رکوردهای ورودی وزنه‌برداران، سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو تنها ایرانی حاضر در صدر این فهرست در دسته 94 کیلوگرم است. نخستین نماینده ایران نیز 31 شهریور روی تخته می‌رود.

*رکورد ورودی وزنه‌برداران ایران به شرح زیر است:

دسته 85 کیلوگرم:

10 وزنه‌بردار در گروه A حضور دارند که علی میری با رکورد ورودی 345 و صالح چراغی با رکورد ورودی 342 کیلوگرم نمایندگان ایران در این وزن هستند.

بیشترین رکورد ورودی در اختیار علیموف از ازبکستان و صفا الجمالی از عراق با 360 کیلوگرم است.

دسته 94 کیلوگرم:

10 وزنه‌بردار در گروه A حضور دارند که سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو با رکورد ورودی 380 کیلوگرم صدرنشین است.

رکورد ورودی فارس الباخ  وزنه‌بردار قطر هم 380 کیلوگرم است.

دسته 105 کیلوگرم:

8 وزنه‌بردار در گروه A به رقابت می‌پردازند که رکورد ورودی علی هاشمی و علیرضا سلیمانی هر دو نماینده ایران 375 کیلوگرم است.

بیشترین رکورد ورودی در اختیار ایوان افریموف از ازبکستان با 400 کیلوگرم و سپس سالاوان الافیوری از عراق با 395 کیلوگرم است.

دسته 105+ کیلوگرم:

9 وزنه‌بردار در گروه A به رقابت خواهند پرداخت که همایون تیموری تنها نماینده ایران در این وزن با رکورد ورودی‌ 395 کیلوگرم با حریفان رقابت خواهد کرد.

بیشترین رکورد ورودی با 420 کیلوگرم در اختیار  وزنه‌برداران ‌ازبک و ترکمنستان است.

علی میری و صالح چراغی دو ملی‌پوش دسته 85 کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان، روز جمعه (31 شهریورماه ) در گروه A این وزن از ساعت 19 به وقت محلی به روی تخته می‌روند.

نظر شما