رضا کیارستمی:

احتمال لغو میزبانی ایران برای برگزاری مرحله سوم تیروکمان کاپ آسیا وجود دارد

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۱:۳۱
کد خبر: ۶۱۴۲۷۶
احتمال لغو میزبانی ایران برای برگزاری مرحله سوم تیروکمان کاپ آسیا وجود دارد
دبیر فدراسیون تیروکمان کشوراز احتمال به تعویق افتادن مرحله سوم رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا به میزبانی ایران خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، رضا کیارستمی در ابتدا اظهار کرد: با توجه به حدنصاب نرسیدن تعداد تیم‌های شرکت کننده و ثبت‌نام تنها چهار تیم سنگاپور، هنگ کنگ، کره شمالی و هند برای حضور در سومین مرحله تیروکمان کاپ آسیا، مکاتبه‌ای را با کل فدراسیون‌هایی آسیایی داشتیم مبنی بر این که اگر قرار است در این تورنمنت شرکت کنند، زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهند. همچنین طی نامه نگاری که با کنفدراسیون آسیا داشتیم، شرایط را برای برگزاری این رقابت‌ها به آنها اعلام کردیم و منتظر هستیم تا اوایل هفته‌ آینده اگر تعداد تیم‌ها به هشت تیم نرسد، کنفدراسیون تیروکمان آسیا تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند و تکلیف این میزبانی را مشخص کند.

وی گفت‌: ما تمام زمینه‌ها و شرایط را برای برگزاری سومین مرحله کاپ آسیا و قهرمانی آسیا در بخش معلولان فراهم کردیم و اگر قرا راست رقابتها در سطح پایینی برگزار شود، در شان کشور ما نیست و بهتر است زمان آن به وقت دیگری موکول شود تا تیم‌ها فرصت بیشتری برای ثبت‌نام داشته باشند.

کیارستمی در پاسخ به این پرسش که در صورت لغو مرحله سوم کاپ آسیا که قرار بود ۱۸ آبان ماه به میزبانی اصفهان برگزار شود، فدراسیون تیروکمان ایران جریمه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: چون کنفدراسیون تیروکمان در جریان این مساله است و شرایط ایران را برای پذیرش این میزبانی می داند، جریمه‌ای را برای فدراسیون تیروکمان ایران در پی نخواهد داشت. اما اعتبار میزبانی ایران کمتر خواهد شد.

وی همچنین پیرامون این پرسش که در صورت به تعویق افتادن زمان برگزاری مرحله سوم کاپ آسیا، آیا احتمال لغو مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا در بخش معلولان نیز وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: مساله به تعویق افتادن مسابقات کاپ آسیا را با فدراسیون جانبازان و معلولان نیز در میان گذاشتیم تا آنها در جریان این موضوع قرار بگیرند که آیا می‌خواهند با همین تعداد تیم‌های محدود مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار کنند یا موافق به تعویق انداختن مسابقات هستند. به‌ هر حال اوایل هفته‌ آینده بعد از تصمیم کنفدراسیون آسیا مشخص خواهد شد که مرحله سوم کاپ آسیا به میزبانی ایران در زمان تعیین شده برگزار شود، یا زمان آن به وقت دیگری موکول شود.

وی درمورد این پرسش که در صورت موافقت کنفدراسیون تیروکمان آسیا برای به تعویق انداختن زمان برگزاری مرحله سوم کاپ آسیا، احتمال برگزاری این رقابت‌ها در چه زمانی خواهد بود، اظهار کرد: به دلیل ترافیک کار تیروکمان در شش ماه دوم سال تا پایان سال ۲۰۱۷، بعید می‌دانم میزبان برگزاری مرحله سوم کاپ آسیا باشیم. به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۸ میزبان برگزاری این رقابت‌ها باشیم.

منبع:ایسنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز