بعد از موفقیت تاریخی تیم ملی والیبال؛

مدال آوران جهانی راهی تهران شدند

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۵:۳۵
کد خبر: ۶۱۴۴۵۱
مدال آوران جهانی راهی تهران شدند
تیم ملی والیبال ایران ساعت 14 و 30 دقیقه امروز به وقت محلی شهر اوساکا ژاپن را برای بازگشت به تهران ترک کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان از 21 تا 26 شهریورماه با حضور شش تیم ایران، برزیل، ایتالیا، آمریکا، فرانسه و ژاپن به عنوان میزبان برگزار شد. تیم های ملی والیبال برزیل، ایتالیا و ایران در پایان این رقابت ها رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

تیم ملی والیبال ایران که 15 شهریورماه تهران را برای حضور در این رقابت ها ترک کرده بود، پس از کسب نخستین مدال جهانی خود شهر اوساکا را برای بازگشت به تهران ترک کرد. ملی پوشان کشورمان ابتدا به توکیو می روند، سپس ساعت 24 امشب به وقت محلی عازم دبی خواهند شد تا ساعت 10 و 45 دقیقه فردا (سه شنبه) با یک پرواز اماراتی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شوند.

تیم ملی والیبال ایران در جام قهرمانان بزرگ پنج دیدار برگزار کرد که در شهر ناگویا موفق به شکست تیم های ایتالیا و آمریکا شد، در نخستین بازی شهر اوساکا مغلوب برزیل شد اما در دو مسابقه بعدی خود در این شهر موفق به شکست ژاپن و فرانسه شد تا در نهایت با چهار برد و 9 امتیاز رتبه سوم و مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کند.

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، رضا قرا، محمدجواد معنوی‌نژاد، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری، فرهاد سال‌افزون و مجتبی میرزاجانپور 14 بازیکن اعزامی ایران به این رقابت ها بودند.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، کولاکوویچ (سرمربی) پیمان اکبری (مربی) دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (کمک مربیان)، دکتر سیامک افروزی (پزشک) دانیل میسیچ (مربی بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) نیز کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز