نشست وزیر ورزش وجوانان با رئیس فدراسیون و اعضاى شوراى فنى کشتى؛

سلطانی فر: نگاه ما به آینده کشتى مثبت است/ کشتی ورزش اول ایران است و انتظار مردم از آن بالاست

۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۱۵۵۱۵
سلطانی فر: نگاه ما به آینده کشتى مثبت است/ کشتی ورزش اول ایران است و انتظار مردم از آن بالاست
وزیر ورزش وجوانان در نشست با رئیس فدراسیون و اعضاى شوراى فنى کشتى: با آغوش باز شنونده نظرهاى بزرگان و پیشکسوتان کشتى ایران هستم و این جلسه هم به همین منظور و براى کمک به کشتى تشکیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عصر امروز اعضای شورای فنی فدراسیون کشتی به همراه رسول خادم رییس این فدراسیون در جلسه هم اندیشی با وزیر ورزش و جوانان شرکت کردند.

دکتر سلطانی فر در دیدار با شورای فنی فدراسیون کشتی ضمن اشاره به اهمیت بالای ورزش کشتی به لحاظ تاریخی و بین المللی برای ورزش کشور گفت: کشتی ورزش اول کشور است و انتظار مردم در رویدادهای مختلف جهانی و المپیک از این رشته بسیار بالاست که انصافا در طول تاریخ پرافتخار ترین رشته هم همین کشتی بوده است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در مدت مسئولیت خودم در وزارت ورزش ، بیشترین حضورم در مسابقات و اردوهای کشتی بوده است چرا که هم به آن علاقه مندم و هم رشته مهمی است و هم فدراسیون پرتلاشی دارد.

دکتر سلطانی فر ضمن تاکید بر تلاش و تعامل بیشتر برای پیشرفت هرچه بیشتر این رشته گفت: نتایج مسابقات جهانی فرانسه در برآوردهای اولیه من و اقای خادم نبود و فکر می کردیم یکی از سکوهای اول تا سوم کشتی آزاد را کسب کنیم ولی مطمئن هستم این افت جبران خواهد شد و نگاه ما به آینده کشتی مثبت است.

وزیر ورزش و جوانان دلیل تشکیل این جلسه را همفکری و تبادل نظر مستقیم با نخبگان و صاحبان اصلی کشتی کشور دانست و افزود: با سازماندهی خوب فدراسیون کشتی ، استعدادهای ناب ورزش ایران و تدارک و حمایت گسترده وزارت ورزش و جوانان می توانیم هم در بازیهای آسیایی و هم به خصوص در المپیک توکیو به نتایج تاریخی دست پیدا کنیم.

دکتر سلطانی فر افت و خیز و برد و باخت را در تمام رشته ها و تمام تیم های ورزشی دنیا طبیعی دانست و تاکید کرد: جوانگرایی هزینه هایی هم دارد و نگاه اصلی ما به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و البته نتایج درخشان در المپیک 2020 توکیو است. انتظار داریم با توجه به استعدادهای فراوان و تلاش مضاعف فدراسیون، آینده کشتی بسیار درخشان تر باشد.

سلطانی فر در پایان تاکید کرد: با آغوش باز شنونده نظرهای بزرگان و پیشکسوتان کشتی ایران هستم و این جلسه هم به همین منظور و برای کمک به کشتی تشکیل شده است.

در این جلسه همچنین محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید به تلاش های زیاد فدراسیون کشتی گفت: شرایط سخت این رشته را می دانیم و در کنار شما هستیم. وزارت ورزش قصد ورود به موارد فنی را ندارد و دلیل تشکیل چنین جلساتی برای انتقال سایر مشکلات است تا سعی کنیم مسئولیت خود را به درستی پیاده کنیم و اقدامات لازم را انجام دهیم چرا که در برابر مردم پاسخگو هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز