پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا -ترکمنستان

۴ برنز کوراش برای کشورمان قطعی شد

۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۴:۳۳
کد خبر: ۶۱۶۰۲۶
۴ برنز کوراش برای کشورمان قطعی شد
ی نماینده کوراش ایران با برتری مقابل رقبا راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های داخل سالن آسیا شدند و مدال برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در جریان رقابت‌های کوراش بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان ۴ نماینده ایران به مصاف حریفان‌شان رفتند و با برتری مقابل رقیبان ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کردند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم مجتبی زمانی مقدم، حاجی قلی اف از کشور میزبان را ۱۰ بر صفر شکست داد و در یک چهارم نهایی ایشاق از افغانستان را ۵ بر صفر برد و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

در همین وزن شایان خیراندیش در دور نخست حریف خود را شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز سالانس از فیلیپین را ۱۰ بر صفر و با ضربه فنی از پیش‌رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

مجتبی نیک بین، نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه برابر شارما از هند به برتری رسید و در یک چهارم نهایی نیز سعیدوف از تاجیکستان را از پیش‌رو برداشت. او در نیمه نهایی مقابل بگالیف از کشور میزبان مبارزه می‌کند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم کامران رستمی ابتدا عبدالرحمانوف از تاجیکستان را به‌دلیل غیبت حریف از پیش‌رو برداشت. او در نیمه نهایی نیز مقابل عمرخیل از افغانستان قرار می‌گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز