تمجید دبیر کل فدراسیون فوتبال از نوجوانان ایران؛

ساکت: کتاب سرنوشت فوتبالی‌تان تازه باز شده است

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۴:۱۳
کد خبر: ۶۱۶۳۶۸
ساکت: کتاب سرنوشت فوتبالی‌تان تازه باز شده است
دبیر کل فدراسیون فوتبال در هتل محل اقامت تیم نوجوانان ایران حاضر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا ساکت، شب گذشته و پس از پیروزی تیم نوجوانان زیر 16 سال ایران مقابل افغانستان با حضور در هتل محل اقامت تیم در کرج، با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تمجید از زحمات کادر فنی تیم نوجوانان زیر 16 سال و در راس آنها، عباس چمنیان خطاب به ملی پوشان نوجوان عنوان کرد: آنچه در دیدار مقابل افغانستان و در مجموع رقابت های مقدماتی زیر 16 سال قهرمانی آسیا تا به امروز دیدیم، نشان دهنده پیشرفت روشن و واضح این تیم نسبت به  دیدارهای دوستانه مقابل سوریه است که از این بابت باید به مربیان خوش فکر و تلاشگرتان و همچنین شما ملی پوشان، آینده ساز خدا قوت بگوییم.

وی افزود: بدون هیچ شک و تردید، با برگزاری این رقابت ها و نتایجی که گرفتید، کتاب سرنوشت فوتبالی تان تازه باز شده است. به همین دلیل مبادا از یاد ببرید که این تازه ابتدای مسیر حرفه ای تان است و از هم اکنون می بایست برای 15 تا 20 سال آینده تان طراحی و تفکر و تعمق کنید.

ساکت خاطرنشان کرد: در سنی قرار دارید که می بایست در کنار سیر پیشرفت تان در ورزش، به موضوع درس و تحصیل تان هم اهمیت ویژه ای قائل شوید. این را بدانید که کادر فنی تیم نوجوانان، توجه ویژه ای به بحث تحصیل شما دارد و به طور حتم توجه به  هرم اخلاق، درس و ورزش می تواند شما را در همه سطوح در راه پیشرفت قرار دهد. سلام ما را به مدیران و مربیان باشگاهی تان هم برسانید و از آنها که در رشد و پرورش شما نقشی اساسی ایفا کردند تقدیر و تشکر کنید.

در ادامه عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان زیر 16 سال هم با تقدیر از حمایت های فدراسیون فوتبال از تیم نوجوانان عنوان کرد: باید بار دیگر مراتب تقدیر و تشکر خودم را از همراهی دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال در حمایت از تیم های ملی و به ویژه تیم های پایه ای ملی اعلام کنم. این موضوع، باعث دلگرمی کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم می شود. امیدوارم این بازیکنان بتوانند با مسولیت پذیری مراحل رشد و پیشرفت خود را طی کنند و به مدارج بالا برسند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز