مسابقات گرندپری ۲۰۱۷-مراکش؛

کاظمی با شکست برابر قهرمان جهان از دور رقابت‌ها کنار رفت

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۲:۲۶
کد خبر: ۶۱۶۴۳۶
کاظمی با شکست برابر قهرمان جهان از دور رقابت‌ها کنار رفت
محمد کاظمی نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در نخستین دیدار و برابر قهرمان جهان 2017 نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها خارج شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2017 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از روز گذشته (جمعه) با حضور 225 تکواندوکار (112 تکواندوکار مرد و 113 تکواندوکار زن) از 56 کشور در مجموعه ورزشی «شاهزاده مولا عبدالله» شهر "رباط" مراکش آغاز و فردا (یکشنبه) به پایان می رسد.

امروز (شنبه) و در روز دوم این رقابت‌ها پیکارهای اوزان 49- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که فرزان عاشورزاده و محمدکاظمی در وزن 58- کیلوگرم دو نماینده کشورمان هستند که رو در روی رقبای خود قرار می‌گیرند.

محمدکاظمی تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف «یون جو جئونگ» از کره جنوبی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان 2017 رفت و در دیداری حساس و نزدیک نتیجه را 25 بر 23 واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز