این بار شاکی یک باشگاه داخلی است؛

لژیونر فوتبال ایران در آستانه محرومیتی مشابه طارمی

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۳:۵۷
کد خبر: ۶۱۶۵۸۱
لژیونر فوتبال ایران در آستانه محرومیتی مشابه طارمی
احتمال به وجود آمدن ماجرای محرومیت مهدی طارمی برای بازیکن دیگر از فوتبال ایران می‌تواند تکرار شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، محمد طیبی در تابستان جاری پس از جدایی از استقلال خوزستان با عقد قراردادی به پارس جنوبی جم ملحق شد و بعد از اینکه 40 روز از حضور این بازیکن در تمرینات پیش فصل می‌گذشت او به طرز عجیبی و بدون هماهنگی با راهی تیم القطر قطر شد.

پارس جنوبی با وجود شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون موفق به عدم صدور ITC این مدافع نشد و طیبی در هفته ابتدایی لیگ ستارگان قطر بدون مشکلی برای تیم جدیدش به میدان رفت. اما این فدراسیون فوتبال بود که موفق به محکوم کردن این اقدام طیبی نداشت. فدراسیون جهانی فوتبال روز گذشته نشان داد که به راحتی برای محرومیت متخلفان ورود می‌کند و مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس، را با جریمه سنگین مواجه کرد.

باشگاه پارس جنوبی جم حدود 50 روز بعد از اقدام محمد طیبی برای ترک این تیم به فیفا شکایت کرد و مدرک قرارداد این بازیکن را ضمیمه پرونده کرد تا منتظر حکم نهایی درخصوص تخلف این بازیکن باشد. حال با ورود فیفا به مسئله طارمی و شباهت آن به ماجرای این بازیکن سابق پارس جنوبی، آنها پرونده طیبی را در دست اجرا قرار داده‌اند و به زودی حکم محرومیت جدی این مدافع صادر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز