مجتبی محرمی در گفتگو با برنا:

پرسپولیس کار الهلال را سه‌شنبه تمام می‌کند/ در دوران محرومیتم تمریناتم را دو برابر می‌کردم

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۱۶۶۱۶
پرسپولیس کار الهلال را سه‌شنبه تمام می‌کند/ در دوران محرومیتم تمریناتم را دو برابر می‌کردم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می کنم پرسپولیس سه شنبه کار الهلال را یکسره می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بی تردید موضوع محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی از میادین برای هواداران تیم پرسپولیس خبر بسیار بدی بود ولی نباید فراموش کنیم که در این میان شخصی که بیشترین ضرر و آسیب به او رسیده است، کسی نیست جز شخص مهدی طارمی،4ماه دوری از میادین برای یک بازیکن حرفه ای بسیار سخت است،حال آنکه این محرومیت درست در سال جام جهانی رخ دهد،سالی که همه بازیکنان فوتبال ایران تلاش می کنند بلیت حضور در روسیه  را کسب کنند و به هر شکل ممکن خود را به سرمربی تیم ملی اثبات کنند.

به هر حال این اولین بار نیست که یک ستاره جوان آن هم از نوع پرسپولیسش دچار محرومیت می شود،بازیکنان بزرگی مانند علی کریمی و مجتبی محرمی نیز سابقه محرومیت دارند،این روزها پیدا کردن جادوگر کار سختی است اما مجتبی محرمی علی رغم اینکه سرش شلوغ بود را توانستیم پیدا کنیم. در ادامه مصاحبه خبرنگار برنا با این پیشکسوت ملی پوش و پرآوازه پرسپولیس را در ادامه می خوانید:

*آقای محرمی حتما در جریان رای صادر شده برای پرسپولیس هستید، در زمان حساسی این مشکل به وجود آمد، نظرتان درباره وضعیت بوجود آمده و محرومیت طارمی چیست؟

بله،البته من معتقدم اینکه چرا این موضوع اتفاق افتاد در آینده پیگیری می شود اما امروز و بهتر بگویم این روزها زمان خوبی برای هیاهوی اینچنینی نیست، باید به تیم روحیه بدهیم تابچه ها تمرکز کافی برای بازی حساس سه شنبه داشته باشند ولی من حال و روز طارمی را بهتر از هر کسی درک می کنم و در نخستین گام او باید به این موضوع نگاه حرفه ای داشته باشد.

*شما خودتان در زمان بازی محروم شده اید،به عنوان یک دوست و یک پیشکسوت برای طارمی چه پیامی داری؟

خب،محرومیت سخت است،اما اینکه چگونه با آن کنار بیایی بسیار مهم است،البته من شنیده ام که امکان دارد میزان محرومیت طارمی کم شود،من خودم به شخصه سه بار محروم شدم و هربار در اولین بازی پس از محرومیتم گل زده ام و دلیل این موضوع نیز این است که من هر بار در دوران محرومیت تمریناتم را 2برابر می کردم.

*یعنی در هر سه بار این کار را انجام دادید و بر حجم تمرینات تان اظافه کرده اید؟

بله شاید باورتان نشود،به طور مثال بعد از تمرین تیمی خودم هم 2ساعت تمرین انفرادی می کردم و به مهدی هم پیشنهاد می کنم این کار را حتما انجام دهد و در کنار تمرینات تیمی خودش به صورت جداگانه هم تمرین کند.

*نظر شما درباره بازی با الهلال چیست؟

من فکر می کنم پرسپولیس سه شنبه کار الهلال را یکسره می کند.

*یعنی شما معتقدید نبود طارمی به هیچ وجه حس نمی شود؟

نه به هیچ وجه اولا مطمئن باشید کادر فنی و برانکو برای این بازی تمهیدات ویژه خود را خواهند داشت و من فکر می کنم بازیکنان با اتحاد و همدلی انرژی دو چندانی مقابل تیم عربستانی خواهند داشت و با برد الهلال هدیه ویژه ای به طارمی خواهند داد.

*در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید؟

من از همه هواداران و رسانه ها خواهش می کنم مانند تیم در قبال وضعیت این روزهای پرسپولیس آگاهانه فقط از تیم حمایت کنند تا به امید خدا پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا تماشا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز