به مدت چهار روز؛

اردبیل، میزبان مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۶:۰۰
کد خبر: ۶۱۶۷۲۱
اردبیل، میزبان مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان
رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان «جام سفیر کره‌جنوبی» در دو گروه مردان و زنان طی 4 روز و در سالن 6 هزار نفری «رضازاده» اردبیل برگزار می‌شود که ثبت نام برای حضور در این دوره از رقابت‌ها از روز گذشته (شنبه) آغاز و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سی و نهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه مردان و بیست و دومین دوره در گروه زنان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی » از 20 مهرماه به مدت 4 روز در سالن 6 هزار نفری رضازاده و به میزبانی هیات تکواندو استان اردیبل برگزار می‌شود.

ثبت نام برای حضور در این دوره از رقابت‌ها از روز گذشته (شنبه) آغاز و تا پایان روز شنبه (15 مهرماه) ادامه دارد. رقابت‌های گروه مردان در اوزان فرد (54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم) روز پنجشنبه (20 مهرماه) و در اوزان زوج (58-، 68-، 80- و 87+ کیلوگرم) روز جمعه (21 مهرماه) برگزار می‌گردد.

همچنین مبارزات گروه زنان در اوزان فرد (46-، 53-، 62- و 73- کیلوگرم) روز شنبه (21 مهرماه) و در اوزان زوج (49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم) روز پایانی رقابت، یکشنبه (23 مهرماه) پیگیری خواهد شد.

همچنین با همکاری کمیته فرهنگی رقابت‌هایی ویژه قاریان تکواندوکار (قرائت از جزء‌های اول و دوم قرآن کریم) در روز دوم مسابقات برگزار می‌شود که از هر استان تنها یک نماینده می تواند در این مسابقات شرکت کند (یک تکواندوکار از ترکیب اصلی تیم یا یک نماینده خارج از ترکیب تیم که کمربند دان یک داشته باشد).

با توجه به اینکه ثبت نام شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی خارج از سایت بوده است، نماینده قرآنی استان می‌بایست معرفی نامه رسمی از هیات تکواندو استان را همراه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز