با اعلام سرمربی تیم ملی؛

سه جودوکار به رقابت‌های جهانی نابینایان و کم بینایان اعزام خواهند شد

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۲:۳۷
کد خبر: ۶۱۶۷۲۶
سه جودوکار به رقابت‌های جهانی نابینایان و کم بینایان اعزام خواهند شد
سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان از اعزام سه ورزشکار به رقابت های جهانی ازبکستان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا حاج یوسف زاده با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی جودو با حضور ۸ ورزشکار در تهران برگزار شد و روز پنجم مهرماه نیز به پایان می رسد.

وی افزود: اردوی چهارم نیز از روز دهم مهرماه آغاز خواهد شد و ملی پوشان در پایان اردو جهت شرکت در رقابت های قهرمانی جهان به کشور ازبکستان اعزام می شوند.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان با اشاره به ترکیب تیم ملی اظهار داشت: محمدرضا خیرالله زاده از مازندران در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، سیدامید جعفری از خوزستان در وزن ۸۱- کیلوگرم و سیدمیثم بنی طبا از اصفهان در وزن ۶۰- کیلوگرم برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان انتخاب شده اند.

وی درباره غیبت نفرات اول رقابت های قهرمانی آسیا گفت: مهدی برجلو در وزن ۷۳- کیلوگرم و سعید رحمتی در وزن ۶۶- کیلوگرم که در رقابت های قهرمانی آسیا بر سکوی قهرمانی ایستادند به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند در این مسابقات شرکت کنند و برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا تمرین خواهند کرد.

حاج یوسف زاده از برگزاری اردوی چهارم تیم ملی در تاریخ دهم مهرماه خبر داد و اظهار داشت: در این اردو از شدت فشار تمرینی کاسته می شود تا تیم برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان آماده شود. رقابت های قهرمانی جهان نیز از ۱۸ مهرماه آغاز می شود و به مدت سه روز انجام خواهد شد.

وی در پایان از فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک به دلیل برگزاری کلاس های دانش افزایی ویژه مربیان و ورزشکاران تشکر کرد.

نظر شما