همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در فیلمی از دفاع مقدس؛

مستند سواران با حضور قهرمانان موتورسوار دوران جنگ کلید می‎خورد

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۴:۱۵
کد خبر: ۶۱۷۰۱۵
مستند سواران با حضور قهرمانان موتورسوار دوران جنگ کلید می‎خورد
خانه مستند انقلاب اسلامی گروه روایت فتح در صدد است، نقش پررنگ موتورسواران رزمنده در دوران دفاع مقدس در جنگ تحمیلی را در مستندی به تصویر بکشد و در این راه خواستار همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گروه سازنده این مستند دیروز با حضور در دفتر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ضمن انجام گفتگو با محمود صیدانلو رئیس فدراسیون در بخشی از مستند یاد شده، در خصوص همکاری های دوجانبه و از جمله برگزاری یک دوره مسابقه تحت عنوان " جام جلیل نقاد " با حضور یادگاران آن دوره به توافق رسیدند .نام این مستند " سواران " نام دارد که به موضوع زندگی قهرمانان موتورسوار زنده و شهید و جانباز شرکت کننده دردوران 8 سال دفاع مقدس در جنگ های نامنظم در گروه شهید چمران می پردازد.

قهرمانانی که امروز هر کدامشان در گوشه ای از ایران عزیز مشغول کار و زندگی اند و قرار است روایت کننده دلاوری ها و رشادت های آن دوران در این مستند تاریخی برای نوجوانان و جوانان نسل امروز باشند.در مستند سواران که به سفارش خانه مستند انقلاب اسلامی و گروه روایت فتح به کارگردانی امیرحسین نوروزی ساخته خواهد شد. نویسنده و تصویربرداری آن برعهده سامان مختاری و صدابرداری آن با محدثه گلچین عارفی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز