طیبه پارسا در گفتگو با برنا:

بانوان ورزشکار پیشرفت خوبی داشته‌اند/ از عملکردم راضی نیستم

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۱۷۰۶۵
بانوان ورزشکار پیشرفت خوبی داشته‌اند/ از عملکردم راضی نیستم
عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران گفت: از عملکرد خودم در مسابقات راضی نیستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طیبه پارسا هوگو پوش تیم ملی تکواندو بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا، درباره عملکرد خود در رقابت های داخل سالن ترکمنستان اظهار کرد: از عملکرد خودم راضی نیستم. در بازی آخر می توانستم بهتر از این ظاهر بشوم اما چون شرایط مساعدی نداشتم و همچنین قبل از مسابقات داخل سالن ترکمنستان در رقابت های یونیورسیاد چین تایپه حضور داشتم کمی خسته بودم اما تمام تلاشم را کردم که مدال خوش رنگ تری را بگیرم و در نهایت مقام سوم را به دست آوردم.

وی درخصوص سطح برگزاری مسابقات گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد. تمام تیمهای حاضر از بهترین های آسیا بودند که در مسابقات مختلف جهانی مقام های خوبی را کسب کرده بودند که از میان آنها رقیبان اصلی من افغانستان، کره جنوبی و چین بودند که توانستم در رقابت با حریفان در جایگاه سوم قرار بگیرم.

پارسا با بیان اینکه تکواندو بانوان ایران در چند سال اخیر پیشرفت خوبی کرده است افزود: در چند سال اخیر ورزش بانوان پیشرفت خوبی کرده است بخصوص بعد از کسب مدال برنز المپیک توسط کیمیا علیزاده ورزشکاران بخصوص درحوزه تکواندو به یک خودباوری رسیده اند که می توانند در مسابقات مختلف بین المللی مقام به دست بیاورند به همین دلیل با انگیزه بیشتر و مصمم تر از قبل تلاش می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز