اهمیت حضور بانوان در عرصه ورزش؛

شعبانی‌بهار: یکی از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان ترویج ورزش در بین جامعه روستایی است

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۱۷۴۹۵
شعبانی‌بهار: یکی از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان ترویج ورزش در بین جامعه روستایی است
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار وزارت ورزش و جوانان افزایش برنامه های فدراسیونها از لحاظ کمی و کیفی است .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار در مجمع انتخابات رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با تاکید بر این مهم که انتظار وزارت ورزش و جوانان افزایش برنامه های فدراسیون ها از بعد کمی و کیفی است اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی از سوی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در این مدت صورت گرفته ولی انتظار بیش از این است.

 
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : امید است با تلاش ها و پیگیری های مستمر فدراسیون، ورزش روستایی و بازی های بومی محلی تا سال 1400 با پیشرفت های بسیار خوبی بتواند شرایط عالی برای ورزش در بین جامعه روستایی و عشایری بوجود آورد.

شعبانی بهار تصریح کرد: برگزاری چنین مجامعی نشانه ارتباط خوب فدراسیون ها و وزارت ورزش و جوانان با هیات های استانی است. همچنین در این مجامع باید از فرصت با هم بودن برای همفکری به منظور تعالی ورزش روستایی بهره برد.

وی ادامه داد : این مجمع بیانگر همفکری خوب برای تعالی و پیشرفت ورزش است و آنچه اهمیت دارد رویکرد عادلانه وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری انتخابات است که به هیچ وجه از کاندیدای خاصی حمایت نمی کند در این مجمع هم تاکید می کنم هدفمان برگزاری سالم و منصفانه بود که روند مجمع هم بیانگر این مهم است.

شعبانی بهار هیات های استانی را عامل کمک به پیشرفت فدراسیون دانست و تاکید کرد: انتظار وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون روستایی و بازی های بومی محلی حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت است و برای تحقق این مسیر نیز وزارتخانه حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

معاون ورزش همگانی اهمیت حضور بانوان در عرصه ورزش را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان به مشارکت زنان و مردان روستاها و حضور خانواده ها در ورزش تاکید دارد و انتظار می رود، روند توسعه این فدراسیون کماکان ادامه یابد.

شعبانی بهار یکی از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان را ترویج ورزش در بین جامعه روستایی عنوان کرد و اظهار داشت: برای تجهیز خانه های ورزش روستایی ، ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان همکاری دارند .

وی گفت: هدف گذاری وزارتخانه همگانی کردن ورزش در تمام روستاها و مناطق عشایری است و برای رسیدن به این هدف نیز تمام توان مادی و معنوی خود را به کار خواهد بست و خانه های ورزش روستایی را برای توسعه ورزش تجهیز خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز